1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I made the wrong choice."

"I made the wrong choice."

Çeviri:Ben seçimi yanlış yaptım.

August 2, 2014

37 Yorum


belgins

Yanlış seçim yaptım doğrusu

August 2, 2014

yyildirim02

Ben yanlis secimi yaptim. Soylerseniz dogru kabul eder.

August 31, 2019

lalelalelale

BEN YANLIS SECIM YAPTIM DOGRU KABUL EDILMEDI ,AMA DOGRU,DOGRULARIMIZI KABUL ETMEYEREK MOTIYASYONUMUZU DUSURUYORSUNUZ

November 6, 2015

yyildirim02

Secim degil secimi yazmaniz gerekiyor. Ben yanlis secimi yaptim.

August 31, 2019

Hilal288168

Bende kabul etti

December 2, 2017

SonerGnl

"ben yanlış seçim yaptım" neden doğru değil acaba?

October 14, 2015

Hilal288168

Bende dogru kabul etti

December 2, 2017

lalelalelale

ben yanlis secim yaptim neden kabul edilmedi,sablona uymamasi yanlis oldugunu gostermez

November 15, 2015

afif0

'Ben seçimi yanlış yaptım' aslında seçim yapılmış ama uygulama yanlış anlamına, veya seçimleri hazırlayan benim ve yanlış yaptım anlamına gelir bence. - 'I made the choice wrong'. 'Ben yanlış seçim yaptım' daha doğru.

August 19, 2014

lalelalelale

sorularimiza cevap alamiyoruz,bu durumda dogru ogrenme nasil gerceklesecek merak ediyorum.

November 15, 2015

doan355861

muhtemelen sorudaki the belirli bir seçimi işaret ediyor

November 26, 2015

semasahin

Evet burada the ya dikkat çekilmiş sorgulanan the

September 24, 2017

free9898

"Ben yanlış seçim yaptım." neden olmadı? aynısı değil mi?

January 5, 2016

Emirelik3

Anfide kıllık yapan hoca gibi illaki "yanlış seçimi" yazacan diyor. Bu soruyla iki defa karşılaştım ikisindede "yanlış seçim" yazdım. Şimdide bir sonraki karşılaşmaya heyecan yaptım "acaba düzeltmişlermidir" diye aklıma takılır durur.

August 30, 2016

Melikeef

düzeltmediler hala...

July 5, 2017

huseyin.me

Seçimi değil seçim olmali

February 11, 2015

lalelalelale

Ben yanlıs secım yaptım.neden olmuyor

February 14, 2016

GENCKAPT

yanlış seçim yaptım olcak yahu nasıl yanlış

September 26, 2016

ersinturac

i made a wrong choice : ben yanlış seçim yaptım.

i made the wrong choice ben yanlış seçimi yaptım.

October 2, 2016

GENCKAPT

eyvallah saol

October 2, 2016

Mustafa.40

"Ben yanlış seçim yaptım." Ya eklenmeli ya da bu kadar insana bir cevap verilmeli..

November 24, 2016

Mls740341

Ben yalnış bir seçim yaptım niye olmuyor❓❗

July 8, 2017

SBOLCAL

bu soruyu da düzeltmemişsiniz admin herkes aynı şeyden bahsediyor yanlış seçim yaptım olmalı

March 4, 2016

B.Tarhan1

"yanlış seçim yaptım" tam karşılığıdır. Ancak doğrular arasında yok.Enteresant

March 7, 2016

ErdemSubak

ben yanlış seçim yaptım

March 14, 2016

serengltarhan

The olduğu için "seçimi" olmalı

February 18, 2017

oylmesn

"ben yanlış seçim yaptım" kabul etmedi.

February 25, 2017

Taner458721

Made yerine neden do kullanılmıyor ?

April 3, 2017

eylulwheeler

Seçim???

January 11, 2018

Kadirbulut1

artık düzeltseniz..

March 26, 2018

Denizmen_AA

Yanlış seçimi yapmışiz iste tartismaya gerek yok

June 13, 2018

Velikaraki

ben yanlış seçim yaptım. Kabul edilmedi. Nedeni "the" dır çünkü "the" belirsiz olanı belirli haline getirir. the olmasaydı, benim çevirim doğru olacaktı.

July 8, 2018

Simo882615

Arkadaşlar, "The" nerede kullanılır nerede kullanılmaz ayırt edemeden buraya kadar nasıl geldiniz?

November 27, 2018

Mehmet358126

Sayin Turkce bilenler, TURKCE DE "YANLIS SECIM YAPTIM" KULLANILIR. "SECIMI YANLIS YAPTIM" KULLANILMAZ. SIZ ELMA SECMIYORSUNUZ. LUTFEN............

February 9, 2019

smartmanist

Bence de doğrusu şöyle:) Ben yanlış seçimi yaptım.

February 16, 2019

Ademgen

ben seçimi yanlış yaptım = i made wrong the choice olması gerekir diye düşünüyorum. the wrong choice diyerek neden kastettiği belli yani seçimlerden yanlış olanı. o yüzden 'ben yanlış seçim yaptım' olmalı sanki mevcut ingilizce cümlenin karşılığı

February 19, 2019

filiz340817

"yanlış seçim yaptım" da aynı anlamda ama sistem yanlış verdi

August 2, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.