Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben yazarken sen okursun."

Çeviri:You read as I write.

4 yıl önce

48 Yorum


giraysam

When i write you read olmaz mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

when: -idik

sizinki: ben yazdığımda sen okursun

4 yıl önce

Crazy-Ali

When I am at the school

Ben okuldayken olmuyomu Ikilemde kaldim

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur. when bu tip cümlelerde -iken anlamına gelir, yani bir eylem değil de bir durumdan bahsederken. okuldayken, küçükken, Ankara'dayken vs. Ama giderken gelirken koşarken okurken için - while.

3 yıl önce

SelinYerdelenli

peki i write as you read yaptım bu neden olmadı:(

2 yıl önce

AyseLu7

sen okurken ben yazarım oluyor sizin cümleniz

2 yıl önce

ozgurose

When değil de while geçerli olur

4 yıl önce

aykutss

While i write, you read yazdim dogru kabul etti. Canim ya.

3 yıl önce

adem3468

I write as you read yazdım yanlış dedi

3 yıl önce

ybaydier

While dan sonra was/were + ing gelmiyor muydu?

3 yıl önce

LastMan12

I write that you read neden olmadı,açıklarsanız sevinirim.

3 yıl önce

GlceErakma

" I am writing you read" yazdm kabul etmedi yaf.ss

3 yıl önce

akbenbilm

''You read while I write.'' olmaz mı?

3 yıl önce

mucohit

as burada ne görevi görüyor?

3 yıl önce

Xnar
Xnar

AS= -ken anlamını görür

3 yıl önce

demirrrhtc

WHEN İLE WHİLE KULLANIMINI KARSILASTIRABILIR MISINIZ ARKADASLAR AYRIMLARI NASIL OLUYOR ?

3 yıl önce

Xnar
Xnar

yukarıda selcen öztürk açıklamış, onu oku

3 yıl önce

SelinYerdelenli

i write as you read neden sıralama nası olcak ters mı kullanılıyor :(

2 yıl önce

kbra341701

As yerine while olmazmıydı ?

2 yıl önce

Harun7135

ı am write you read

2 yıl önce

NihadKhalilov1

hello

2 yıl önce

denizm3

i write as you read ?

2 yıl önce

yagizout

Dogrusu: "You read while I'm writing."

1 yıl önce

yakan35

As yerine when kullandım kabul etmedi. Aynı anlama gelmiyor mu? When I write, you read şeklinde kullandım...

1 yıl önce

Onurlk

I write you read yazdim yanlış dedi halbuki sadece yerleri degisik

1 yıl önce

selinakolu

you read when ı read olması gerekmezmi

1 yıl önce

sedat620808

You reads while I sleep. Ben uyurken sen yazarsın. You read as I write. Ben yazarken sen okursun. Burada ikinci cümlede beraber oldukları için mi arada (as) kullanılmış. Yani sen benim yazdığımı okursun anlamı mı var? Neden while kullanılmamış. Birinci cümlede beraber olmadıkları için mi while kullanılmış.

1 yıl önce

AzraAydemi3

Bisi dicem ben yazarken sen okursun un ingilizcesi I write as You read olcakken neden you read as I write oluyo ?

1 yıl önce

Cemil_yesiltas

Ben okurken diyebilmen icin "as i write" yazmalisin yani ben yazarken demenin bi yolu bu, birde "while i write" diyebilirsin ikisi arasinda bir nuans var ama ben de tam bilmiyorum, fakat bu soruda ikisinide kabul ediyor..

1 yıl önce

Cemil_yesiltas

Cvp yazdm ama gitmedi :s bi daha deniyorum.. Kisaca, senin senin cumleni bire bir cevirisek, ben yazarim sen okurken" olur.. Ben yazarken diyebilmen icin as i write yada while i write yazmalisin, as yada while basa gelecek..

1 yıl önce

FurkanTek2

Takip

1 yıl önce

CoolTurk

You read as i write(Cevap) Yazdıkça okursun.Demek değil mi ?kafam karıştı.

1 yıl önce

CoolTurk

hh

1 yıl önce

leylaz3

As I write.You read olmazmı

11 ay önce

ZehraBalc8

You read to I write yazdım kabul etmedi neden? Anlatabilir mi birisi?

10 ay önce

Whiskeyice

I write as you read yazdım olmamis. You read as i write yazacakmisim. ●you read as I write● ben yazarken sen okursun demek ise, ○ Sen okurken ben yazarım ○ I write as you read○ Şeklindemi yazılıyor ?

10 ay önce

barayyldz5

Harbi ı q sıfır yorumlar var :)))

10 ay önce

strawberyup

Biri bana while ile dring arasındaki farkı söyleyebilirmi lütfen

9 ay önce

coturhoca

bende During kulandım olmaz mı

7 ay önce

HilalNur12

Bu cümlede I WRİTE kelimesini sona değilde başa koyarsak nasıl düzgün cümle kurabiliriz ? Yada kurabilir miyiz ???

2 yıl önce

SenaGkdemi

I write us you read yazdim nicin kabul etmedi.

3 yıl önce

Crazy-Ali

Cunki sacma bi cumle olmus

3 yıl önce

Xnar
Xnar

''I write AS you read'' olsaydı kabul ederdi. Çünkü ''us'' >>>bizim<<<< demek.

senin cümlen şu anlamı verir: Sizi okumak, bize yazmak

3 yıl önce

SelinYerdelenli

I write AS you read yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

CoolTurk

I write us you read (Okuduğunu yaz)

1 yıl önce

CoolTurk

I write us you read (Okuduğunu yaz) Us-yerine as takısı gelme

1 yıl önce

MehmetKln5

Ben dogru yaptim

3 yıl önce

xxekoekrem

Aferin nobel ödülü aldin okul çocuğu amk

2 yıl önce