"Theinsideofthehouseisred."

الترجمة:داخل البيت لونه أحمر.

منذ 4 سنوات

20 تعليقًا


aborokted

ليش عم نقول the inside بدل inside ??

منذ 3 سنوات

razoq

لأننا حددنا "باطن المنزل"

منذ 3 سنوات

mimitata

المنزل من الداخل احمر اللون

منذ 4 سنوات

Ayat913045

الداخل من المنزل احمر؟! اين الخطأ؟

منذ 3 سنوات

razoq

الصحيح باطن المنزل أحمر أو ربما داخل المنزل أحمر

منذ 3 سنوات

I1BA3

من العيوب بالبرنامج الكلامات مقلوبه الجمل ساعات مش راكبه او متناسقه

منذ سنة واحدة

Amr_elnaggar

داخل المنزل يكون احمر

منذ 4 سنوات

MeriemOual1

داخل البيت احمر تعبير ركيك

منذ سنة واحدة

PYpo13

متي نستخدم of و مني تستخدم in تلخبطت

منذ سنتين

mahrez42

من الداخل المنزل أحمر

منذ 3 سنوات

radwahewed

المنزل احمر بداخله !! ايه الغلط عشان مفهمتهاش

منذ 3 سنوات

altaieb

ممكن نقول المنزل بالداخل احمر ؟

منذ 3 سنوات

samoha1

المفروض الصح بدون the

منذ 3 سنوات

bSt83

كتبت داخل المنزل هو احمر

منذ سنتين

RoseBouquet

المنزل بالداخل احمر ايه الغلط فى الجمله

منذ سنتين

Kapos989

D6EDC034 الي حاب نسوي محادثات بلانجلش يضيفني

منذ سنة واحدة

HamodyMohd

ما فهمت الجملة ؟

منذ سنة واحدة

AhmedSyr3

يااخي انا ماقتنعت ولا واحد بالمية انو هي جملة صحيحة ياريت اذا حد عندو خبرة ينورنا الله ينور عليه

منذ سنة واحدة

YoussefAfa1

التعبير باللغة العربية خاطئ تماما،من المفترض ان تكون الاجابة كالاتي:

  • لون البيت من الداخل هو احمر او
  • البيت من الداخل احمر اللون.

نرجوا من فريق العمل ديولينغو التدخل من اجل اصلاح هذا الخطأ.

شكرا.

منذ 10 أشهر

YWv73

The inside of the house is red

منذ 9 أشهر
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.