1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "The inside of the house is r…

"The inside of the house is red."

الترجمة:داخل البيت لونه أحمر.

August 2, 2014

23 تعليقًا


aborokted

ليش عم نقول the inside بدل inside ??


razoq

لأننا حددنا "باطن المنزل"


mimitata

المنزل من الداخل احمر اللون


I1BA3

من العيوب بالبرنامج الكلامات مقلوبه الجمل ساعات مش راكبه او متناسقه


Ayat913045

الداخل من المنزل احمر؟! اين الخطأ؟


razoq

الصحيح باطن المنزل أحمر أو ربما داخل المنزل أحمر


Omaar_ghoneim

الأصح : المنزل من الداخل أحمر


MeriemOual1

داخل البيت احمر تعبير ركيك


Amr_elnaggar

داخل المنزل يكون احمر


PYpo13

متي نستخدم of و مني تستخدم in تلخبطت


HamodyMohd

ما فهمت الجملة ؟


AhmedSyr3

يااخي انا ماقتنعت ولا واحد بالمية انو هي جملة صحيحة ياريت اذا حد عندو خبرة ينورنا الله ينور عليه


mahrez42

من الداخل المنزل أحمر


YoussefAfa1

التعبير باللغة العربية خاطئ تماما،من المفترض ان تكون الاجابة كالاتي:

  • لون البيت من الداخل هو احمر او
  • البيت من الداخل احمر اللون.

نرجوا من فريق العمل ديولينغو التدخل من اجل اصلاح هذا الخطأ.

شكرا.


radwahewed

المنزل احمر بداخله !! ايه الغلط عشان مفهمتهاش


altaieb

ممكن نقول المنزل بالداخل احمر ؟


samoha1

المفروض الصح بدون the


bSt83

كتبت داخل المنزل هو احمر


RoseBouquet

المنزل بالداخل احمر ايه الغلط فى الجمله


Kapos989

D6EDC034 الي حاب نسوي محادثات بلانجلش يضيفني


TYQq396146

انت طالع في كل مكان


YWv73

The inside of the house is red


AAl233488

انه لا يستجيب

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.