"Theyareactors."

Çeviri:Onlar oyuncudurlar.

4 yıl önce

19 Yorum


drmsgzm

''Actor'' erkek oyuncu, ''Actress'' kadın oyuncu değil miydi?

4 yıl önce

devecci

Aynen öyle lakin actor tek basına ikisini de kapsayabiliyor

3 yıl önce

hyperactivs2001

actress diyor bıldıgın

3 yıl önce

burhan90838

Actor kelimesi act yani rol yapmak kelimesine er yani meslek bikdirme ekinin eklenip zamanla degismesi sonucu actor oldugu icin ikisini de kapsıyor

2 yıl önce

VestelKatk

Ressam olmadı

4 yıl önce

enes.sozen

Eğer '' They are artists '' derseydi dediğin gibi olurdu.

3 yıl önce

seyitela

ACTOR ERKEK OYUNCU ACTRESS BAYAN OYUNCUN DEĞİLMİYDİ

3 yıl önce

KymetDatan

Artist de actor anlamina gelmez mi?

3 yıl önce

DogaAzra

Artist ressam demek yani art+ist . Art resim demek -ist de ci,cu eki

3 yıl önce

ali591172

are ne anlama geliyor cok kullaniliyor

2 yıl önce

incikin_
incikin_

İngilizce'de yüklemsiz bir cümle düşünemeyiz. Oysa bu cümleye baktığımızda:

They: Onlar
Actor: Oyuncu

Herhangi bir fiil/eylem göremiyoruz.

Böyle elimizde "gitmek, okumak" vs. fiil olmayan durumlarda "yardımcı fiil" kullanıyoruz. Yardımcı fiil "be" özneye göre değişiyor.

I am an actor. (=Ben bir oyuncuyum.)
You are an actor. (=Sen bir oyuncusun.)
He is an actor. (=O bir oyuncu.)
She is an actress. (=O bir oyuncu.)
It is an actor. (=O bir oyuncu.)
We are actors. (=Biz oyuncuyuz.)
They are actors. (Onlar oyuncudurlar.)

Sorudaki cümle de geniş zaman cümlesi ve öznesi "they". Bu nedenle burada yüklem olarak "are" kullanıyoruz.

1 yıl önce

ali591172

Slm

2 yıl önce

iitenbilen

Onlar artis yazdim kabul etmedi tr de kullanilan kelimelerden bihaber bunlar

2 yıl önce

Mucosoft

Az önce "s" takısı kullanılan yere çoğul kullanmadım diye öttü. Şimdi yine aynı durum tekil kullandım hata vermedi :D

2 yıl önce

jacklin948644

Oyuncu ile sanatçı Türkçede aynı anlama gelir ama neden çeviride yanlış kabul ediyor

2 yıl önce

ridvan483521

Kabül etmiyor. Kafayı yemiş

1 yıl önce

cananalbay2

evet avukatımı çağrıçam

1 yıl önce

Stark607150

Onlar oyuncudurlar yazın kabul eder

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.