"She reads the newspaper."

Traducere:Ea citește ziarul.

acum 4 ani

8 comentarii


Kayman25

De ce e reads si nu read

acum 4 ani

NutuAna

S se pune la finalul verbului la care se vorbeste la pers a 3-a nr singular, deci la she , he, si it , desigur, exista si exceptii , la have nu pui haves ci has sau la can pui tot can nu cans, sper ca t-am ajutat

acum 4 ani

Daniel737679

Deoarece reads se pune la persoana a iii - a

acum 3 ani

Andrei62261

Pentru ca asa se pune

cu 11 luni în urmă

BadeaDavid2

Mi a placut foarte mult lectia 3, acum trec la expresiI la lectia 1, yupyyy!

acum 2 ani

Denisa16Elena

la ea citeste ziarul am scris ea citest finca la leptop nu am s si nu am pus e

acum 2 ani

Silviu921771

Se poate și el

cu 11 luni în urmă

GigiBigi

De fapt, la viteza normala, cititoarea spune "She reads a newspaper", nu "She reads the newspaper". Doar la viteza mica spune "the".

cu 9 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.