"She reads the newspaper."

Traducere:Ea citește ziarul.

August 2, 2014

11 comentarii


Kayman25

De ce e reads si nu read

October 22, 2014

NutuAna

S se pune la finalul verbului la care se vorbeste la pers a 3-a nr singular, deci la she , he, si it , desigur, exista si exceptii , la have nu pui haves ci has sau la can pui tot can nu cans, sper ca t-am ajutat

December 1, 2014

Daniel737679

Deoarece reads se pune la persoana a iii - a

February 5, 2016

Andrei62261

Pentru ca asa se pune

March 4, 2018

Robert682687

Ha he she it se pune s la final

May 4, 2019

BadeaDavid2

Mi a placut foarte mult lectia 3, acum trec la expresiI la lectia 1, yupyyy!

September 26, 2016

GigiBigi

De fapt, la viteza normala, cititoarea spune "She reads a newspaper", nu "She reads the newspaper". Doar la viteza mica spune "the".

April 18, 2018

Sori155921

Așa am înțeles și eu

February 19, 2019

Denisa16Elena

la ea citeste ziarul am scris ea citest finca la leptop nu am s si nu am pus e

December 29, 2016

Silviu921771

Se poate și el

February 24, 2018

VitaleP.

Se aude "she reads a newspaper"

May 28, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.