1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She reads the newspaper."

"She reads the newspaper."

Traducere:Ea citește ziarul.

August 2, 2014

16 comentarii


BadeaDavid2

Mi a placut foarte mult lectia 3, acum trec la expresiI la lectia 1, yupyyy!


ANK18

Eu am terminat .


Kayman25

De ce e reads si nu read


NutuAna

S se pune la finalul verbului la care se vorbeste la pers a 3-a nr singular, deci la she , he, si it , desigur, exista si exceptii , la have nu pui haves ci has sau la can pui tot can nu cans, sper ca t-am ajutat


Daniel737679

Deoarece reads se pune la persoana a iii - a


Andrei62261

Pentru ca asa se pune


Robert682687

Ha he she it se pune s la final


ANK18

La persoana a 3a se pune (reads)


GigiBigi

De fapt, la viteza normala, cititoarea spune "She reads a newspaper", nu "She reads the newspaper". Doar la viteza mica spune "the".


Sori155921

Așa am înțeles și eu


Denisa16Elena

la ea citeste ziarul am scris ea citest finca la leptop nu am s si nu am pus e


VitaleP.

Se aude "she reads a newspaper"

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.