A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"French is beautiful."

Fordítás:A francia gyönyörű.

4 éve

16 hozzászólás


rita01020304
rita01020304

Ha ott lenne a te általad javasolt "the" akkor a mondat megváltozna: " The French are beautiful" = a franciák gyönyörüek :-)Nem használunk névelöt ha általánosságban beszélünk dolgokról. pl. "I do not like cats " de !: " I like the cats you have" Itt a példában " The French language is beautiful" lehetne névelövel. Nagyon érdekes botanizálni a névelök használatában. Javaslom elmélyedni a témában, felefedezések egész sora áll majd elötted.

4 éve

LszlUgrai

Mit jelent az magyarul, hogy: A francia gyonyoru? a francia mi? Melyik francia? A francia kulcs esetleg? :D

2 éve

TthKlmn

Ott a pont!

1 napja

ntstrike

"The" ? :3

4 éve

gotaTemesv

Szerintem koszos

2 éve

margitsumser

Ez elég értelmetlen mondat. A francia kicsoda vagy micsoda gyönyörű ?

8 hónapja

Harga
Harga

Mindegy, csak francia legyen. :)

3 hete

brousilzsolt

miér kell a

3 éve

fafeju

The franch is beautiful az miert is nem jelenti az, hogy a francia csodaszep?

3 éve

fafeju

French

3 éve

JeviczkiAdam

francia gyönyörű

2 éve

19-54-
19-54-

A "gyönyörű" nem "wonderful", míg a gépi fordítás a "szép" lenne ??

1 éve

40Laci
40Laci

"szép a francia nyelv " szerintem korrektebb, mint "a francia gyönyörű", hiszen kimondva, vagy kimondatlanul a nyelvről van szó!

1 éve

horvathgab13

Ez így rendben, de nem fogadta el. Azt írta helyette: A francia nyelv gyönyörű! Hol van ebben a nyelv?

1 éve

LazerLr521

Szusom ez hülyeség

4 hónapja

TthKlmn

A = the vagy eddig félrevezettek?

1 napja