1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The woman swims among the tu…

"The woman swims among the turtles."

Μετάφραση:Η γυναίκα κολυμπά ανάμεσα στις χελώνες.

August 3, 2014

16 σχόλια


c1h2r

θα μπορουσαμε να πουμε ' the woman swims between the turtles ' ?


ssurprize

Ναι και υπάρχει ήδη στις πιθανές απαντήσεις.

Η διαφορά είναι οτι το between αναφέρεται ανάμεσα σε δύο (ανάμεσα σε δύο χελώνες) ενώ το among αναφέρεται σε πλήθος (ανάμεσα σε πολλές χελώνες).


tsedim7

Εγραψα: Η γυναικα κολυμπαει αναμεσα ΣΕ χελωνες και μου το πηρε λαθος...


makmar

Η δική σας πρόταση '... ανάμεσα ΣΕ χελώνες.'(= ... among turtles.), στα αγγλικά εκφράζεται με την απουσία του οριστικού άρθρου the επειδή αναφέρεται γενικά και αόριστα σε χελώνες. Η αγγλική όμως πρόταση '... among THE turtles.' αναφέρεται σε συγκεκριμένες χελώνες που έχει στο μυαλό του ο ομιλητής, το οποίο γίνεται ξεκάθαρο με τη χρήση του 'ΣΤΙΣ' στα ελληνικά.


jeanprendiville

Συμφωνώ, but in a different exercise it says " generally the meat is red" εκεί, δεν είναι συγκεκριμένο κρέας που έχει στο μυαλό του ο ομιλητής, επομένως, για την ίδια λογική, νομίζω οτί " generally the meat is red" είναι λάθος.


userfromalbania

Έγραψα "Η γυναίκα κολυμπάει ανάμεσα από τις χελώνες"


makmar

Το επίρρημα 'ανάμεσα' δεν παίρνει πρόθεση 'από'.


nik10068

κ γω αναμεσα σε χελωνες εγραψα


zoitzaneri

έγραψα αναμεταξύ και το πήρε λάθος όμως among=αναμεταξύ


cezar9900

και εγω σε χελωνες εγραψα και το πιρε λαθος


D_..

Το σχόλιο της makmar παραπάνω εξηγεί ακριβώς γιατί το "σε χελώνες" είναι λάθος.


Stkapalas2

Έλεος. Μου πιρε λάθος το σε αντί για στις


D_..

Είναι λάθος το 'σε', όπως εξηγεί η makmar πιο πάνω. Χρειάζεται και το οριστικό άρθρο, άρα θα πρέπει να είναι 'στις'.


bmr64

Δεχομαι οτι το αναμεσα σε χελωνες ειναι λαθος.Ρωταω ομως γιατι θεωρουμε σωστο το "among the turltles" και οχι το "betwin the turltles" αφου δεν μπορουμε να καταλαβουμε απο το νοημα της προτασης αν προκειται για πληθος απο χελωνες και οχι απο δυο χελωνες.


endelehis

Έχω γράψει ακριβώς το ίδιο. Μπορείτε να μου εξηγήσετε πού βρίσκεται το λάθος;


jaye16

Εμείς οι διαχειριστές δεν έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις απαντήσεις σας. Εάν η απάντησή σας απορρίφθηκε πρέπει να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ. Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ]:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

  1. Κάντε κλικ στην ΑΝΑΦΟΡΆ:

  2. Κάντε κλικ στην αναφορά που θέλετε να στείλετε.

-Ο ήχος δεν ακούγεται σωστός. -Οι βοήθειες δεν είναι διαθέσιμες

-Η Σωστή απάντηση" είναι αφύσικη ή έχει λάθη.

-Ο ήχος δεν ακούγεται σωστός.

-Οι βοήθειες δεν είναι διαθέσιμες

-Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή.

Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.