1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ona ne anlatmamı istersiniz?"

"Ona ne anlatmamı istersiniz?"

Çeviri:What do you want me to tell her?

August 3, 2014

7 Yorum


recep.ciftci

Me den önce bir kelime gerekmiyormu? Bana anlam eksikliği varmış gibi geldi

August 3, 2014

Viforvendetta

what do you want = "ne istersiniz"
what do you want me = "benden ne istersiniz"
what do you want me to tell her = "benden ne istersiniz ona anlatmak için" = "ona ne anlatmamı istersiniz"

August 3, 2014

ufukgenctu

Guzel aciklama tesekkurler

April 16, 2015

AVCI031

müthiş bir açıklama.tskr

October 4, 2015

Ahmet826763

Thank you so much

March 20, 2019

KdrKT

"do you want what I tell him"neden olmuyor?

October 19, 2014

bacio_

Yönelme o'na(her) doğru olduğundan "to" yanlış yere koydum. ....want me tell to her. Hep karıştırıyorum 'to' koyacağım yeri. Net anlamamızın yolu var mıdır ki?

May 12, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.