Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I like to exercise."

Çeviri:Ben egzersiz yapmayı severim.

4 yıl önce

26 Yorum


zezeatesbaytekin

Ben egzesizi severimi kabul etmeyip ben egzersiz hoşlanırım dogru cevap yazdı. Böyle bir türkçe olamaz.

4 yıl önce

bkaakco
bkaakco

Evet. Büyük ihtimalle çeviri hatası var.

3 yıl önce

unsalcibram

Aynen bir hata olmuş

3 yıl önce

gkctngl

Düzeltmişler içiniz rahat etsin.."egzersiz hoşlanıyorum" diyor artık herşey daha pembe(!)

10 ay önce

1138716946

Egzersiz yapmak ''do exercise'' degil mi

4 yıl önce

Viforvendetta

dostum fiil anlamı var
exercise = egzersiz yapmak.
i exercise.. gibi cümle kurabiliyoruz
i do exercise de olabilir ama burada "exerciese" isim oluyor
ikisi de olur yani

4 yıl önce

bekirsoyda

Peki egzersizi severim neden kabul olmuyor

4 yıl önce

Viforvendetta

olabilir eklenmemiştir.

4 yıl önce

Nezo94

Evet. I like to do exercise olmalıydı..

11 ay önce

murat47295

Buradaki "to" kullanım amacı nedir

1 yıl önce

cagdaskesici

Ben alıştırma severim dedim neden kabul etmedi ben alıştırma hoşlanırım dusuk bi cümle

3 yıl önce

xhera

Egzersiz hoşlanırım

1 yıl önce

GlAkkoyun

Ben egzersiz severim dedim kabul etmedi

1 yıl önce

nurhanur1

Bencede türkceyi direk cevirince yanlıs ..ama türkçe düşunmemek gerekir hepsini öyle değilmi..

1 yıl önce

TolgaSonal

hayiir boyle dürkce olmaaz

1 yıl önce

ozgur.capa

bu kadın exercises'ı neden o kadar gizemli ve ateşli söylüyor?

1 yıl önce

didockr

Egzersiz hoslanirim nedir yaa

1 yıl önce

didockr

Egzersiz hoşlanırım ne ya şakamı ?

1 yıl önce

Sinem1626

Severim olması lazim fakat kabul etmiyor

11 ay önce

TayfunKey

Ben egzersizi severim

9 ay önce

EmreKan1

'egzersizi severim' in yerine 'egzersiz hoşlanırım' diyor

8 ay önce

EnsTrk1

'Ben ezgersiz hoşlanırım'.←bu nasil doğru cevap olabilir. Turkçe için çok saçma bir cümle bu.Karşilaştiğim nadir hatalardan biri..

7 ay önce

springwolf2

Ben egzersiz hoslanirim nedir ya

7 ay önce

Miray623143

Gavur etti tesekkurler

7 ay önce

ironPeace

"egzersizden hoşlanırım" ı kabul etmeyip egzersiz hoşlanırım dedi...

6 ay önce

Alaycikus1

2 Nisan 2018 hala kabul etmiyor cvp ı

6 ay önce