1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "That word does not appear on…

"That word does not appear on the list."

Fordítás:Az a szó nem szerepel a listán.

August 3, 2014

10 hozzászólás


lazacz

A nem tűnik fel a listánt sem fogadta el, pedig még a fordításban ezt is dobja.


AdrianaItaliana

Nem úgy helyes magyarul, hogy: Az a szó nem szerepel a listában?


indigovision

Nekem sem fogadta el, pedig úgy volna helyes!


Panda7373

"Az a szó nincs a listán" ez is jó lenne, még se fogadják el. Botrányos!


senorana

Jelentsétek,mert tényleg az!Nem tehetünk róla,hogy a magyar nyelvben sok a szinoníma!


kmetmari

Az a szó nem szerepel a listán - így magyarosabb, de nem fogadta el.


dmKostyl

Word helyett world-öt írtam.Csak én néztem ennyi stargate-t?:)


Revand

Már megint a szinonímák! Mikor fogják végre korrigálni? Az appear jelentése: megjelenik, feltűnik, előtűnik, (meg)mutatkozik látszik, tűnik. A látszik tehát abszolút elfogadható, míg a szerepel, vonzattal jár: to appear AS witness


Tibor687133

Az appear nem ezt jelenti!


Hitetlen1980

Az a szó nem található a listában

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.