A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"That word does not appear on the list."

Fordítás:Az a szó nem szerepel a listán.

4 éve

8 hozzászólás


lazacz

A nem tűnik fel a listánt sem fogadta el, pedig még a fordításban ezt is dobja.

3 éve

AdrianaItaliana

Nem úgy helyes magyarul, hogy: Az a szó nem szerepel a listában?

4 éve

indigovision

Nekem sem fogadta el, pedig úgy volna helyes!

4 éve

Panda7373

"Az a szó nincs a listán" ez is jó lenne, még se fogadják el. Botrányos!

3 éve

senorana

Jelentsétek,mert tényleg az!Nem tehetünk róla,hogy a magyar nyelvben sok a szinoníma!

3 éve

kmetmari

Az a szó nem szerepel a listán - így magyarosabb, de nem fogadta el.

3 éve

dmKostyl

Word helyett world-öt írtam.Csak én néztem ennyi stargate-t?:)

2 éve

Revand

Már megint a szinonímák! Mikor fogják végre korrigálni? Az appear jelentése: megjelenik, feltűnik, előtűnik, (meg)mutatkozik látszik, tűnik. A látszik tehát abszolút elfogadható, míg a szerepel, vonzattal jár: to appear AS witness

7 hónapja