Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir saat boyunca sürerim."

Çeviri:I drive for an hour.

4 yıl önce

12 Yorum


GoncaRabia
GoncaRabia

I drive during an hour niye olmuyor?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

duringten sonra biz zaman aralığı söylenebilir, mesela during summer, during lunch, during winter gibi. Ama asla during artı zaman birimi söylenemez yani during 1 hour, during 3 months falan yoktur. Bunlar için "for" kullanılır

3 yıl önce

srkndrmz

'I drive during a hour.' Cümlesi neden yanlış?

4 yıl önce

kuzguncuk

"an hour" olmalı o kısmı yanlış fakat ben de cümleyi during kelimesi ile kurdum, neden yanlış anlayamadım.

4 yıl önce

re_canavar

'I drive through an hour' böyle bir kullanım olamaz mı ?

3 yıl önce

elifyagmur09

Cahilsiniz resmen Abi

10 ay önce

ozi2892

Buradaki an hour olmasinin sebebi bir kural olmasimi bilen biri aciklaya bilir mi ?

3 yıl önce

faruktayla

'a' yada 'an' kullanimi yazilisa gore değil okunuşa göre belirleniyor.(okunuşu sesli harf ile başlayanlarda 'an' sessiz harf ile baslayanlarda 'a' kullanilir) An apple/a pen An hour/a university gibi

3 yıl önce

DrJava
DrJava

Hour okunurken "h" yutuluyor. Bu yüzden an hour olarak kullanılıyor.

3 yıl önce

RorschachsVoice

Drive yerine ride yazdım. At da sürebilirdim, ne sürdüğümüz yazmıyor ki.

2 yıl önce