"O pişirirken konuşur."

Çeviri:He speaks as he cooks.

4 yıl önce

56 Yorum


sena_pekdemir

as ve while arasındaki fark nedir?

4 yıl önce

rm_ckcgl

yoktur

1 yıl önce

Anda9644

aynen

7 ay önce

mrcshn

He yada she olduğunu nerden anlayacan he speaks as he cooks. da Doğru cevap olmalı

3 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    doğru zaten

    3 yıl önce

egeninefesi03

    He speaks when he cooks dedim. While olacakmış. When ile while arasında ki fark nedir

    4 yıl önce

Selcen_Ozturk
    Selcen_Ozturk

    when: -idik

    while/as: -iken

    when daha çok kısa süren şeyler için, while/as uzun süren şeyler için kullanılır yani.

    • We will cook when you come : sen gelince pişireceğiz (gelmek, anlık bir şey)
    • We will cook while you are sleeping (ya da while you sleep): sen uyurken pişireceğiz (uyumak uzun süren bir aktivite)
    • We will cook when you sleep de olabilir, ama burada da sen uykuya dalınca gibi bir anlam çıkar
    4 yıl önce

egeninefesi03

    teşekkürler selcan hanım. gece yarısında bile cevap verdiniz.

    4 yıl önce

kuzgun96

    Tesekkurler

    3 yıl önce

elif.simsek

    Teşekkürlerrr

    3 yıl önce

AbdullahBa767921

    Thank you very much

    2 ay önce

Bykush1
    Bykush1

    Gelmek kısa, uyumak uzun bir aktivitedir bu yüzden birinde when birinde while kullanır açıklaması biraz kafa karıştırıcı. Gelmek ve uymak fiillerinin zamanları ölçülemez. 1 saat de uyursun, 18 saatte de gelirsin.

    10 ay önce

ReCo741280

    Sen harikasın ya cevapların son nokta gibi kesin ve net

    7 ay önce

busra.burak2

    While sadece was -ing li zaman da yani past contiouns tense ile when ise tum tense lerde kullanilir bu farku biliyorum. Bide uzun bir eylem devam ederken baska bi eylem daha yapilirsa while ile kullanilir mesela pisimek uzun bi eylem. Kisa eylemderken kasit ettigim sey ise mesela bi yere girmek bi anda olur uzun sure girmek olmaz 1 2saniyelik bi eylendir biter ve girerken derken while gelmez o yuzden

    3 yıl önce

haticenurzybk

    When -dığında while ise -yor iken anlamına gelir.

    3 yıl önce

simetri

    He talks while cooks dedim, kabul etmedi 2 defa 'he' kullanırsak o pişirirken o konuşur olmaz mı

    4 yıl önce

    [aktif olmayan kullanıcı]

      he 2 defa kullanmalısın

      3 yıl önce

Dadasfatih

      Herkese farklı cevaplar mı çıkıyor? Bana "She speaks as she cooks" cevabını verdi. Bunun karşılığı "O pişirirken o (bi başkası) konuşur" olmaz mı?

      3 yıl önce

haticenurzybk

      Bana da öyle çıktı

      3 yıl önce

atincgokyer

      as in tam olarak kattığı anlam nasıl oluyor bu cümleyi normalde okusam pişirdiği gibi konuşur gibi anlam çıkarırdım

      4 yıl önce

Ugurak

      She speak while cooking dedim speaks olmasi gerekiyormus su s ekini cozemedim gitti ya. Neden speaks ?

      4 yıl önce

efecanefe

      geniş zamanda he she ve it olduğunda fiile duz cumlede s eklenir.olumsuz cümlede ve soru cumlesinde s eki olmaz...does she speak english? yes she speaks....no she does not speak....

      4 yıl önce

Manana1991

      she he it bunlara hepsine s ekleniyor

      4 yıl önce

ysmnyol

      While he cooks, he tals dedim neden yanlis oldu

      4 yıl önce

AhmetKorkm3

      He is speaks while cooking dedim kabul etmedi. Araya is uydurdum sanırım :)

      4 yıl önce

ironer327

      He yada she digerlerinde ayrim yokken neden bunda var ?

      3 yıl önce

mkarakas22

      she veya he olduğunu nasıl ayırt edicez

      3 yıl önce

keshtmand

      problemde zaten orada çünkü ((o)) he veya she olabilir.

      3 yıl önce

MesutAliAl

      Ikisinide secmemiz gerekiyor anlasildi

      3 yıl önce

keshtmand

      Arkadaşlar Türkçede o dediğimiz zaman o kadın da olabilir o erkek de olabilir ben (( she speaks as she cooks )) işaret etim ama benim cümleme yanlış algıladı sizce bunun her hangi bir farkı var mı? Türkçede

      3 yıl önce

Bisharch
      Bisharch

      While ile when arasında ne fark var?

      3 yıl önce

icegirl11
      icegirl11

      he yerine she yazdım yanlış kabul etti...

      2 yıl önce

Hisar34
      Hisar34

      Konuşan akıllı fırın gibi düşünüp "It speaks during cooking." yazmıştım, olmadı.

      2 yıl önce

NurTcy

      ben he yerine she dedim kabul etmedi bildiğim kadarıyla o hem he hem de she için geçerli ama neden kabul etmedi anlamadım

      2 yıl önce

AdemGlen

      talk ile talks arasındaki fark nedir

      2 yıl önce

musa719232

      As ile while ayni anlamda mi kullanilir

      2 yıl önce

Burakzden

      She cooks as she speaks kabul edilmedi cooks ile speaks yerleri neden önemli ? Benim yazdığımın anlamı o kunuşurken pişirir falan mı oluyo o yüzden mi yanlış ?

      2 yıl önce

sarpky

      şaakamı bu diğer cümle ile aynı resmen onda when koymadım while yazdım buna when yazdım while oldu bune yaw

      2 yıl önce

Burakfans

      as ne demek

      10 ay önce

pnar499467

      İken anlamında kullanılmış

      10 ay önce

pnar499467

      She speaks as cooks - böyle olması gerekmiyormu cevabın neden cooks tan önce yine she yazılmış

      10 ay önce

Avengedallica

      Bu duolingonun sikimsonik sorularından bıktım artık

      8 ay önce

umit882387

      Ne zaman during ne zaman as lutfen yardim

      8 ay önce

umit882387

      Ve bir soru daha lutfen as ne zaman gibi oluyor ne zaman iken oluyor

      8 ay önce

umit882387

      Duolingo da bu fark gorulur diye hayal etmistim ama burdada husran butun ingilizcede ki derslerde ve kitaplarda bu detaylar pas geciliyor ve boylece sadece cumlelri ezberlemis oluyoruz sonuc olarak hangisini sececegini bilmiyor oluyoruz

      8 ay önce

DilsadeGungor

      hazır kelimelerde he yoktu

      6 ay önce

zeyyneppp

      Burada "as" ne anlam vermektedir?

      5 ay önce

Ahmet026

      iken anlamı verir. pişirir-ken/ as cooks

      3 ay önce

CanerKOCA1

      burada türkçe yazım hatası var, bu nedenle örnek; ayşe pişiriken konuşur" diye düşünelim ayşenin pişirme faliyetini yaptığında aynı zamanda konuştuğunu anlıyoruz, oyasaki arada virgül olsaydı "Ayşe, pişirirken konuşur" başkası pişirirken ayşenin konuştuğunu anlıyoruz, yani soru şöyle olalıydı "O, pişirirken konuşur"

      2 ay önce

Yves23A
      Yves23A

      "she speaks as she cooks" must be accepted.

      "he" is not proposed in the word bank !!! "She" is.

      2 ay önce

Ali433193

      he yerine she yazıyorum kabul etmiyor

      1 ay önce

AhmetTeke5

      He talks when he cooks

      1 ay önce

kadir133291

      sanırım burada as yerine during kullanılmasının hiçbir ihtimali yok ?

      2 hafta önce

EnesAbdull4

      Arkadaş bu neyya çevapda he yerine she veriyo bide yanlış diyo.Hatalı düzeltimesini istiyorum.

      3 ay önce

YasinAydin3

      He talks as he cook kabul etmedi ilginc

      3 ay önce

AydinManav
      AydinManav

      She talks while cooking.

      3 ay önce
      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.