Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O pişirirken konuşur."

Çeviri:He speaks as he cooks.

4 yıl önce

53 Yorum


sena_pekdemir

as ve while arasındaki fark nedir?

4 yıl önce

rm_ckcgl

yoktur

1 yıl önce

Anda9644

aynen

5 ay önce

mrcshn

He yada she olduğunu nerden anlayacan he speaks as he cooks. da Doğru cevap olmalı

3 yıl önce

izmiranil

doğru zaten

2 yıl önce

egeninefesi03

He speaks when he cooks dedim. While olacakmış. When ile while arasında ki fark nedir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

when: -idik

while/as: -iken

when daha çok kısa süren şeyler için, while/as uzun süren şeyler için kullanılır yani.

  • We will cook when you come : sen gelince pişireceğiz (gelmek, anlık bir şey)
  • We will cook while you are sleeping (ya da while you sleep): sen uyurken pişireceğiz (uyumak uzun süren bir aktivite)
  • We will cook when you sleep de olabilir, ama burada da sen uykuya dalınca gibi bir anlam çıkar
4 yıl önce

egeninefesi03

teşekkürler selcan hanım. gece yarısında bile cevap verdiniz.

4 yıl önce

kuzgun96

Tesekkurler

3 yıl önce

elif.simsek

Teşekkürlerrr

3 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Gelmek kısa, uyumak uzun bir aktivitedir bu yüzden birinde when birinde while kullanır açıklaması biraz kafa karıştırıcı. Gelmek ve uymak fiillerinin zamanları ölçülemez. 1 saat de uyursun, 18 saatte de gelirsin.

8 ay önce

AbdullahBa767921

Thank you very much

6 gün önce

ReCo741280

Sen harikasın ya cevapların son nokta gibi kesin ve net

5 ay önce

busra.burak2

While sadece was -ing li zaman da yani past contiouns tense ile when ise tum tense lerde kullanilir bu farku biliyorum. Bide uzun bir eylem devam ederken baska bi eylem daha yapilirsa while ile kullanilir mesela pisimek uzun bi eylem. Kisa eylemderken kasit ettigim sey ise mesela bi yere girmek bi anda olur uzun sure girmek olmaz 1 2saniyelik bi eylendir biter ve girerken derken while gelmez o yuzden

3 yıl önce

haticenurzybk

When -dığında while ise -yor iken anlamına gelir.

3 yıl önce

simetri

He talks while cooks dedim, kabul etmedi 2 defa 'he' kullanırsak o pişirirken o konuşur olmaz mı

4 yıl önce

izmiranil

he 2 defa kullanmalısın

2 yıl önce

Dadasfatih

Herkese farklı cevaplar mı çıkıyor? Bana "She speaks as she cooks" cevabını verdi. Bunun karşılığı "O pişirirken o (bi başkası) konuşur" olmaz mı?

3 yıl önce

haticenurzybk

Bana da öyle çıktı

3 yıl önce

atincgokyer

as in tam olarak kattığı anlam nasıl oluyor bu cümleyi normalde okusam pişirdiği gibi konuşur gibi anlam çıkarırdım

4 yıl önce

Ugurak

She speak while cooking dedim speaks olmasi gerekiyormus su s ekini cozemedim gitti ya. Neden speaks ?

4 yıl önce

efecanefe

geniş zamanda he she ve it olduğunda fiile duz cumlede s eklenir.olumsuz cümlede ve soru cumlesinde s eki olmaz...does she speak english? yes she speaks....no she does not speak....

3 yıl önce

Manana1991

she he it bunlara hepsine s ekleniyor

4 yıl önce

ysmnyol

While he cooks, he tals dedim neden yanlis oldu

4 yıl önce

AhmetKorkm3

He is speaks while cooking dedim kabul etmedi. Araya is uydurdum sanırım :)

4 yıl önce

ironer327

He yada she digerlerinde ayrim yokken neden bunda var ?

3 yıl önce

mkarakas22

she veya he olduğunu nasıl ayırt edicez

3 yıl önce

keshtmand

problemde zaten orada çünkü ((o)) he veya she olabilir.

3 yıl önce

MesutAliAl

Ikisinide secmemiz gerekiyor anlasildi

3 yıl önce

keshtmand

Arkadaşlar Türkçede o dediğimiz zaman o kadın da olabilir o erkek de olabilir ben (( she speaks as she cooks )) işaret etim ama benim cümleme yanlış algıladı sizce bunun her hangi bir farkı var mı? Türkçede

3 yıl önce

Bisharch
Bisharch

While ile when arasında ne fark var?

3 yıl önce

icegirl11
icegirl11

he yerine she yazdım yanlış kabul etti...

2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Konuşan akıllı fırın gibi düşünüp "It speaks during cooking." yazmıştım, olmadı.

2 yıl önce

NurTcy

ben he yerine she dedim kabul etmedi bildiğim kadarıyla o hem he hem de she için geçerli ama neden kabul etmedi anlamadım

2 yıl önce

AdemGlen

talk ile talks arasındaki fark nedir

2 yıl önce

musa719232

As ile while ayni anlamda mi kullanilir

2 yıl önce

Burakzden

She cooks as she speaks kabul edilmedi cooks ile speaks yerleri neden önemli ? Benim yazdığımın anlamı o kunuşurken pişirir falan mı oluyo o yüzden mi yanlış ?

2 yıl önce

sarpky

şaakamı bu diğer cümle ile aynı resmen onda when koymadım while yazdım buna when yazdım while oldu bune yaw

1 yıl önce

Burakfans

as ne demek

8 ay önce

pnar499467

İken anlamında kullanılmış

8 ay önce

pnar499467

She speaks as cooks - böyle olması gerekmiyormu cevabın neden cooks tan önce yine she yazılmış

8 ay önce

Avengedallica

Bu duolingonun sikimsonik sorularından bıktım artık

6 ay önce

umit882387

Ne zaman during ne zaman as lutfen yardim

6 ay önce

umit882387

Ve bir soru daha lutfen as ne zaman gibi oluyor ne zaman iken oluyor

6 ay önce

umit882387

Duolingo da bu fark gorulur diye hayal etmistim ama burdada husran butun ingilizcede ki derslerde ve kitaplarda bu detaylar pas geciliyor ve boylece sadece cumlelri ezberlemis oluyoruz sonuc olarak hangisini sececegini bilmiyor oluyoruz

6 ay önce

DilsadeGungor

hazır kelimelerde he yoktu

4 ay önce

zeyyneppp

Burada "as" ne anlam vermektedir?

3 ay önce

Ahmet026
Ahmet026

iken anlamı verir. pişirir-ken/ as cooks

1 ay önce

CanerKOCA1

burada türkçe yazım hatası var, bu nedenle örnek; ayşe pişiriken konuşur" diye düşünelim ayşenin pişirme faliyetini yaptığında aynı zamanda konuştuğunu anlıyoruz, oyasaki arada virgül olsaydı "Ayşe, pişirirken konuşur" başkası pişirirken ayşenin konuştuğunu anlıyoruz, yani soru şöyle olalıydı "O, pişirirken konuşur"

1 hafta önce

Yves23A
Yves23A

"she speaks as she cooks" must be accepted.

"he" is not proposed in the word bank !!! "She" is.

1 hafta önce

EnesAbdull4

Arkadaş bu neyya çevapda he yerine she veriyo bide yanlış diyo.Hatalı düzeltimesini istiyorum.

1 ay önce

YasinAydin3

He talks as he cook kabul etmedi ilginc

1 ay önce

AydinManav
AydinManav

She talks while cooking.

1 ay önce