"Theyareatlunch."

Μετάφραση:Είναι σε γεύμα.

πριν από 4 χρόνια

18 σχόλια


AnastasiaC474654

" Είναι σε γεύμα" είναι η πιο σωστή μετάφραση της φράσης αντι για "είναι στο γεύμα"

πριν από 4 χρόνια

StellaVou1

Γιατί πιάνει ως λάθος το ''αυτοί γευματίζουν'';

πριν από 2 χρόνια

Alexiasss

"Αυτοί είναι σε γεύμα" είναι λάθος?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Όχι! :)

πριν από 3 χρόνια

chris-nektarios

Αυτο λεω και εγω!!!

πριν από 2 χρόνια

CrxL7

Κοιτα βγαζει νοημα..!!! Αλλα ..ειναι

πριν από 1 χρόνο

alex_tv80
alex_tv80

What is the difference between μεσημεριανό and γεύμα?

πριν από 3 χρόνια

panagiotis_ts
panagiotis_ts

"Μεσημεριανό" means "lunch" (from "μεσημέρι" = "afternoon") and "γεύμα" means "meal". All of them are neuter nouns. :-)

πριν από 3 χρόνια

alex_tv80
alex_tv80

Ευχαριστω :)

πριν από 3 χρόνια

chris-nektarios

Δεν είναι πιο σωστό 'αυτοί' είναι σε γεύμα?

πριν από 2 χρόνια

0zymandias21

Τρώνε μεσημεριανό ειναι επίσης δόκιμο θαρρώ

πριν από 4 χρόνια

8Christina2

Δεν νομιζω γιατι θα επρεπε να γινει στα αγγλικα "they eat lunch"

πριν από 3 χρόνια

lenko4

Γιατι γράφουμε at lunch και οχι in lunch? Ποία είναι η διαφορά?

πριν από 2 χρόνια

6fuI2

Το in lunch ειναι σαν να λεμε μεσα στο γεύμα

πριν από 7 μήνες

264JrZ

Εγω εγραψα ειναι σε δειπνο και μ το πειρε λαθος!!!!!

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Δείπνο = dinner.

πριν από 2 χρόνια

StellaVou1

''Αυτοί γευματίζουν'' έγραψα και μου το έβγαλε λάθος

πριν από 2 χρόνια

ilias984613

φ

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.