"Whose dog is it?"

Fordítás:Kinek a kutyája ez?

4 éve

22 hozzászólás


Zozika754

Kié az a kutya? miért nem jó?:/

4 éve

Mertkaroly

Kiderult?

7 hónapja

GamerHome

Azért nem jó, mert egyszerűen lusták voltak több verziót bele rakni.

4 éve

Bauer01

Az én fordításom: Kié ez a kutya Mintha megegyezne a jó fordítással :) :) NEM FOGADTA EL!!!!!!! Valakinem tudta mit csinál???? Sajnos egyre több hiba van amit nagyon nagyon hosszú idő után javaítanak csak!

4 éve

Bogoj
Bogoj

én is ezt írtam, el is fogadta, csak odaírta, hogy 'majdnem jó' és betű szerint odaírta a mondatomat, mint helyest... ???

3 éve

DemeterCsenge1

Jelenteni kell

2 éve

muszlimah

Az kinek a kutyaja? Miert nem jo?

4 éve

mocislaci

Kié ez a kutya? - Na, ez vajon miért nem jó?

4 éve

DemeterCsenge1

Nekem elfogadta. Jelentsd hogy a valaszodat el kene fogadni

2 éve

vadasz53

Csatlakozom az előttem szólóhoz

4 éve

ZolnaiDora

Azt kell csinálni hogy a tuti jó megoldást nem itt jelenteni hanem a hiba bejelentésénél kipontozni a felső opciót. Akkor berakják helyesnek (ha tényleg helyes)

3 éve

Lajos.Horvath

Kié ez a kutya?-----nem jó???????

3 éve

veroniqi78

kié ez a kutya!!!

3 éve

Kabigabor

Kié a kutya szintén helyes

3 éve

hunMyrte

Ez a kutya kié? A fordított szórend miatt nem jó?

4 éve

simon.pasz

Ki kutyája ez?

4 éve

ambruseszter

Ki kutyàja ez?

2 éve

Sotech1

Bár elfogadja a "Kié ez a kutya"-t is de csak majdnem jónak. Üzenem a szerkesztőknek, hogy a "kié ez a kutya" magyarosabb, mint a "Kinek a kutyája ez" (ez olyan "parasztos" már bocsánat a kifejezésért.) Azaz inkább az a majdnem jó, ha figyelembe vesszük a tájszólást is. :)

2 éve

csengok

Ez így nagyon magyartalan.

1 éve

bandirek

Nekem a kinek a kutyaja ez volt a helyes válasz.

1 éve

bandirek

Nekem csak a Kinek a kutyája ez-t fogadta el. De ide a Kié ez a kutya van írva megoldásként. Don`t know!

1 éve

JolanPruma

Kie ez a kutya: "Whose this dog" lenne.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.