"Hedrinksslowly."

Traducere:El bea încet.

acum 4 ani

17 comentarii


ghimbasanu04

Nu stiam cum sa scriu slowly si am scris cum mi-a venit dar a fost ok!

acum 2 ani

GGIFEI

Noroc cu google translate ca aflu mai intai ce inseamna cuvantul si ulterior il pot folosi si pe aceasta platforma. Rea folositor ca inainte sa ti se ceara sa sti sa fi si invatat undeva ce inseamna aceste cuvinte. E doar o sugestie. Multumesc !

acum 1 an

costucobre

Bea incet

acum 3 ani

goliadsiat

m ncfdx,jkm vcfg ,kml jvcf gm ,jkvcf gvmv gm njkvcf g njkmvcf gnjkmvcf gjnmvcf jhnvcf dgnjmcf dxn hjcf dx hnjc dxn hjc hnjcf dxhnjcfdx hnjcfdx njmvcf dgnjmcf dxvcf gnjmvcf dvcnjm fjvcfgggggggggnjmgjnmnmnmgggggggnjkmvcfdggcccchnjmxmjhxnhjxhnghnghgjhjgnhnjfhnjfhnjhnjhnjfnhffnhcfdxhnjdnehujhjdfgdrtgyrtfyfsefhyffehsfghsfgsufsa copiati si puneti pe internet

acum 1 an

sorineatza

el bea rar, cu inteles de el ia inghitituri rar dar aici facem mai mult apologia limbii romane decat invatatul limbii engleze

acum 3 ani

ghimbasanu04

Este incet nu rar

acum 2 ani

BZ92BAV

El bea usor! ar fi trebuit sa fie corecta

acum 4 ani

ghimbasanu04

Asa este gresit

acum 2 ani

podariu

asa este

acum 4 ani

llavinia

De ce nu e corect "el bea rar"

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că ”slowly” înseamnă ”încet”, ”lent”, nu ”rar”.

acum 4 ani

Invatacelul010

Nu vreau eu sa iti dau lectii ... "slowly", ca adverb, poate insemna si "rar" alaturi de "seldom" si "thinly". No offence.:)

acum 3 ani

harry_poker

bai nea invatacelule ,tu bei in fiecare zi rar ?!!!

acum 3 ani

TaniaDobin

:D )))

acum 3 ani

ghimbasanu04

Foartee tare:-D

acum 2 ani

Iftene

La aceasta propozitie nu trebuia sa adaugi si el in optiune.

acum 3 ani

ghimbasanu04

Ilavina nu ar merge rar pentru ca e ca si cum ar bea apa odata pe zi. De putine ori. Dar cand spui incet se refera la a mea lent apa nu repede. Nu ar avea acelasi sens. Rar-incet... diferenta

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.