Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Where is the border?"

Çeviri:Sınır nerededir?

4 yıl önce

13 Yorum


1086419728

Sınır neresidir? cevabı da kabul edilmeli.

4 yıl önce

SerkanPehl1

Sınır neresi? yazdım kabul edilmedi.

3 yıl önce

senersemra

sınır neresi kabul edilmedi

3 yıl önce

abdllhoztrk

Bu cevabı da kabul etmeliydi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cevabinizin ne oldugunu görmüyoruz. cevabinizin kabul edilmesi gerektiginizi düsündügünüzde buraya yazmak yerine rapor et'e tiklayip orada "cevabim kabul edilmeliydi"yi seciyoruz. bir sorunuz oldugunuzda ise buraya yazip sorabilirsiniz

4 yıl önce

kulekci

"Sinir neresi?" yanlis mi acaba?

4 yıl önce

acisoss

burada sorulan "sınır hattı" değil "sınır kapısı/gümrük kapısı" dır. dolayisiyla "neresi" değil "nerede" oluyor.

3 yıl önce

receptoklu

O zaman gumruk kapisi nerede yazsinlar cevaba bence. sınır nerede yazinca olmuyor bence

3 yıl önce

NidaYlmaz2

Türkçe anlam mı soruyodu ben ingilizce yazdım da

1 yıl önce

VERDAKTK

Ses telaffuzundan hic anlasilmiyo. Yavaslatmadan dinlemek lazim illa

1 yıl önce

Emre532015

limit nerededir ?

1 yıl önce

Emre532015

lingot atan var mı bana

1 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    "Sınır neresi?" yazdım kabul etmedi. Bu tür cevapları kabul etmesi gerekir.

    DeğiştirSil10 ay önce