1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dogs like the fall."

"The dogs like the fall."

Fordítás:A kutyák szeretik az őszt.

August 4, 2014

13 hozzászólás


FarkasPann

Mert amerikaban úgy hívják az őszt, hogy fall.


MorgGeorgi

A kutyákat nem érdekli hogy a nyelvtani gyakorlásban igaz-e az állítás. Nyelvtanilag legyen helyes... A cipők sem tudnak énekelni, mégis az egyik elénekelte, hogy "repül a bálna...". :-)


Csongorgy

Hisz az ősz az autumn


AuerbachLa

Nem nem.... a "fall" is azt jelenti!!!


2016-s1

En ugy tudom az angol angol a fall nem mondja ősznek csak az amerikai ..igy jo lenne eldönteni most itt az angol angolt vagy az amerikai angolt tanuljuk ..mert nekem az angol tanárom mérges ha keverjük a ketott


barnak01

Ez amerikai program ha jól tudom, tehát az amerikai angolt tanuljuk, tanulmányozzuk.


CyberNessy91

Nem minden kutya szereti az őszt. Ezt honnan vették? Megkérdezték a kutyákat?


AuerbachLa

én szó szerint ezt írtam le... természetesen hosszú Ő-vel... de megjelölte az ő betüt, hogy rossz.... miért is?


evairenpinter

Úgy tudom, az évszakok nevét nálunk csak a költői nyelvben írják nagybetűvel.


mosolygoszem

Nekem is ugyanez a kérdésem...


nbk47

Én is szeretem az őszt!


GyulaPapp5

Néha nem könyü


yoWz3bKq

A lassításban nem "fall", hanem "flow" hallható.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.