A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The dogs like the fall."

Fordítás:A kutyák szeretik az őszt.

0
4 éve

13 hozzászólás


FarkasPann

Mert amerikaban úgy hívják az őszt, hogy fall.

12
Válasz3 éve

Csongorgy

Hisz az ősz az autumn

3
Válasz3 éve

AuerbachLa

Nem nem.... a "fall" is azt jelenti!!!

3
Válasz3 éve

2016-s1

En ugy tudom az angol angol a fall nem mondja ősznek csak az amerikai ..igy jo lenne eldönteni most itt az angol angolt vagy az amerikai angolt tanuljuk ..mert nekem az angol tanárom mérges ha keverjük a ketott

0
Válasz1 hónapja

barnak01
barnak01

Ez amerikai program ha jól tudom, tehát az amerikai angolt tanuljuk, tanulmányozzuk.

0
Válasz1 hónapja

MorgGeorgi

A kutyákat nem érdekli hogy a nyelvtani gyakorlásban igaz-e az állítás. Nyelvtanilag legyen helyes... A cipők sem tudnak énekelni, mégis az egyik elénekelte, hogy "repül a bálna...". :-)

3
Válasz2 éve

CyberNessy91

Nem minden kutya szereti az őszt. Ezt honnan vették? Megkérdezték a kutyákat?

2
Válasz3 éve

AuerbachLa

én szó szerint ezt írtam le... természetesen hosszú Ő-vel... de megjelölte az ő betüt, hogy rossz.... miért is?

2
Válasz3 éve

mosolygoszem

Nekem is ugyanez a kérdésem...

1
Válasz3 éve

nbk47

Én is szeretem az őszt!

1
Válasz3 éve

GyulaPapp5

Néha nem könyü

1
Válasz1 éve

OktavianVa

A kutyák szeretik az esőt... Csak így lehet értelme...

-2
Válasz3 éve

AuerbachLa

Eső? Hol van itt eső? Ne viccelj már! :)

4
Válasz3 éve