1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to introduce you to a…

"I want to introduce you to a friend."

Fordítás:Be akarlak mutatni egy barátnak.

August 4, 2014

11 hozzászólás


Mazsi2

"Be szeretnélek mutatni egy barátnak" miért nem fogadja el ezt sem?


asvanyi

Magyarul úgy szoktuk mondani, hogy "egy barátomnak": "egy barátnak" = "egy (katolikus) szerzetesnek".


kokusz_fagyi

"BE akarlak mutatni egy barátnak.":D Ezt dobja fel megoldásnak.:D::D:D


Unauna1

Bejelentettem.


szabob74

Hiaba a hiba bejelentese, a hibas megoldas maradt.


Kincskereso

Nem akkora nagy hiba ez. Ráér.


GborHollsi

Szeretnélek bemutatni egy barátnak. Miért nem fogadja el? Mi a hiba ebben a fordításban?


evairenpinter

Ne ide írjátok a jó megoldásokat!


MartonGeza

Sokszor találkozom azzal a megjegyzéssel, hogy - ha hibát teszünk szóvá, vagy más megoldást javaslunk - jelentsük azt a Duolingonak. Az ám, csakhogy a program nem ad lehetőséget arra, hogy értelmesen kommunikáljunk a szerkesztőkkel, mert csak előre megírt vélemények közül választhatunk, bejelentésünk tartalmi érveléssel történő alátámasztására pedig egyáltalán nincs lehetőség. Így fordulhat elő, hogy a jelen feladat leginkább helyes megoldása (Be szeretnélek mutatni egy barátnak) még mindig hibás fordításnak számít. Miért hiányzik a szerkesztők munkájából a szakmai alázat??


Zsaner29

Szerintem is így van

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.