A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I want to introduce you to a friend."

Fordítás:Be akarlak mutatni egy barátnak.

4 éve

9 hozzászólás


Mazsi2

"Be szeretnélek mutatni egy barátnak" miért nem fogadja el ezt sem?

3 éve

kokusz_fagyi

"BE akarlak mutatni egy barátnak.":D Ezt dobja fel megoldásnak.:D::D:D

4 éve

Unauna1

Bejelentettem.

4 éve

csombor.andrea

En is.

3 éve

szabob74

Hiaba a hiba bejelentese, a hibas megoldas maradt.

3 éve

Kincskereso

Nem akkora nagy hiba ez. Ráér.

3 éve

GborHollsi

Szeretnélek bemutatni egy barátnak. Miért nem fogadja el? Mi a hiba ebben a fordításban?

3 éve

evairenpinter

Ne ide írjátok a jó megoldásokat!

3 éve

asvanyi

Magyarul úgy szoktuk mondani, hogy "egy barátomnak": "egy barátnak" = "egy (katolikus) szerzetesnek".

1 éve