1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim arkadaşlarım beni bekl…

"Benim arkadaşlarım beni bekliyorlar."

Çeviri:My friends are waiting for me.

August 4, 2014

8 Yorum


Televolee

Burda ''for'' eklemek şart mı olmazsa olmuyo mu?


Selcen_Ozturk

evet şart. birini beklemek: to wait for someone


MstfBey

Kalıp diyorsunuz doğrumudur


sawashian

Çeviride “Benim arkadaşlarım beni bekliyorlar“ yerine “Arkadaşlar(ım) beni bekliyorlar“ cümlesini kullansanız çok daha faydalı olacaktır.


TuruncuMel

Arkadaşlarım benim için bekliyorlar ne demek peki


hakan.sait

Ne zaman "to" ve ne zaman "for" kullanacağımı şaşırmış bir haldeyim :(


NimetUysal2

Evet bende ne zaman hiç birini kullanmayacağımı anlayamıyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.