1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Everybody hears me."

"Everybody hears me."

Çeviri:Herkes beni duyar.

August 4, 2014

22 Yorum


kebsilli

Everybody çoğul bir kelime. Hears neden " s " alır


ozanmo

Everybody birden çok kişiden bahsediyor olsa da, kelime olarak tekildir. Everyone, someone, anyone, anybody, nobody... gibi.


ozanmo

4 yıl sonra fark ettim ki bu Türkçe'de de böyle zaten :) "Herkes beni duyar." diyoruz, "herkes beni duyarlar." değil.


oguzersen

herkes beni duyuyor da doğru kabul edilmeli


topaym

BENİ HERKES DUYAR' AYNI MANAYA GELMEZMİ?


Viforvendetta

evet eklenmediyse raporla


Ahmet0000007

Baş harf "h"yi büyük yapmadım ve sonuna nokta koymadım diye sırf bu yüzden benimkini de kabul etmedi. Raporladım ben de hemen.

Şunu kabul etmedi yani: "herkes beni duyar"


okumus1

Bu kadın ne biçim telaffuz ediyor hiçbirşey anlaşılmıyor


CigdemFurat

"hear" fiili "duyuyor" olarak da cevrilir cunku -ing takisi almadigi icin simdiki zamanda da ayni kullanilir. burada genis zaman icin mi simdiki zaman icin mi kullanilmis buna dair ayirt edecek bir ifade olmadigi icin "duyuyor"u da dogru cevap olarak almaliydi. yanlış biliyorsam duzeltin lutfen


Buket814168

Everyone hears me' den farki ne?


RanaToka

herkes beni duyuyor diyor işte bal gibi. "hearing" diye kullanılmadığına göre duyuyor cevabını kabul etmeliydi.


imekimek

herkes beni duyar da


gldwZP

Herkes beni duysun


gldwZP

Herkes beni duysun olmaz mı


Kaanztutga

neden everyone hears me olmadı


Alitolga7

Vurguyla "herkes beni duyuyor mu" anlami cikar mi


ozanmo

Teknik olarak doğru olur mu emin değilim ama günlük konuşmada kullanılabilir o anlamda.


mehmet763191

Arkadaşlar güncelleme yapmayin program iyice kötülesiyor


Abdurrahma560613

Soru şeklinde nasıl yazılır


Turk298729

Bazi arkadaslar Türkçede de boyle demis ama Türkçe'de duyar deyip duyarlar yazmayiz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.