"Everybodyhearsme."

Çeviri:Herkes beni duyar.

4 yıl önce

13 Yorum


kebsilli

Everybody çoğul bir kelime. Hears neden " s " alır

4 yıl önce

ozanmo
ozanmo

Everybody birden çok kişiden bahsediyor olsa da, kelime olarak tekildir. Everyone, someone, anyone, anybody, nobody... gibi.

4 yıl önce

oguzersen

herkes beni duyuyor da doğru kabul edilmeli

2 yıl önce

CigdemFurat

"hear" fiili "duyuyor" olarak da cevrilir cunku -ing takisi almadigi icin simdiki zamanda da ayni kullanilir. burada genis zaman icin mi simdiki zaman icin mi kullanilmis buna dair ayirt edecek bir ifade olmadigi icin "duyuyor"u da dogru cevap olarak almaliydi. yanlış biliyorsam duzeltin lutfen

9 ay önce

topaym
topaym

BENİ HERKES DUYAR' AYNI MANAYA GELMEZMİ?

4 yıl önce

Viforvendetta

evet eklenmediyse raporla

4 yıl önce

okumus1

Bu kadın ne biçim telaffuz ediyor hiçbirşey anlaşılmıyor

3 yıl önce

Ali-efe

he ya

2 yıl önce

RanaToka

herkes beni duyuyor diyor işte bal gibi. "hearing" diye kullanılmadığına göre duyuyor cevabını kabul etmeliydi.

3 yıl önce

imekimek

herkes beni duyar da

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

Herkes beni duysun

9 ay önce

gldwZP
gldwZP

Herkes beni duysun olmaz mı

9 ay önce

Buket814168

Everyone hears me' den farki ne?

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.