1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Everybody hears me."

"Everybody hears me."

Çeviri:Herkes beni duyar.

August 4, 2014

20 Yorum

Konu önem sırasına göre

kebsilli

Everybody çoğul bir kelime. Hears neden " s " alır

August 21, 2014

ozanmo

Everybody birden çok kişiden bahsediyor olsa da, kelime olarak tekildir. Everyone, someone, anyone, anybody, nobody... gibi.

October 31, 2014

ozanmo

4 yıl sonra fark ettim ki bu Türkçe'de de böyle zaten :) "Herkes beni duyar." diyoruz, "herkes beni duyarlar." değil.

July 7, 2019

oguzersen

herkes beni duyuyor da doğru kabul edilmeli

February 4, 2016

topaym

BENİ HERKES DUYAR' AYNI MANAYA GELMEZMİ?

August 4, 2014

Viforvendetta

evet eklenmediyse raporla

August 4, 2014

Ahmet000007

Baş harf "h"yi büyük yapmadım ve sonuna nokta koymadım diye sırf bu yüzden benimkini de kabul etmedi. Raporladım ben de hemen.

Şunu kabul etmedi yani: "herkes beni duyar"

July 22, 2019

okumus1

Bu kadın ne biçim telaffuz ediyor hiçbirşey anlaşılmıyor

February 12, 2015

Ali-efe

he ya

May 20, 2016

CigdemFurat

"hear" fiili "duyuyor" olarak da cevrilir cunku -ing takisi almadigi icin simdiki zamanda da ayni kullanilir. burada genis zaman icin mi simdiki zaman icin mi kullanilmis buna dair ayirt edecek bir ifade olmadigi icin "duyuyor"u da dogru cevap olarak almaliydi. yanlış biliyorsam duzeltin lutfen

February 25, 2018

RanaToka

herkes beni duyuyor diyor işte bal gibi. "hearing" diye kullanılmadığına göre duyuyor cevabını kabul etmeliydi.

November 24, 2015

imekimek

herkes beni duyar da

December 7, 2017

gldwZP

Herkes beni duysun

February 19, 2018

gldwZP

Herkes beni duysun olmaz mı

February 19, 2018

Buket814168

Everyone hears me' den farki ne?

August 1, 2018

Kaanztutga

neden everyone hears me olmadı

February 27, 2019

Alitolga7

Vurguyla "herkes beni duyuyor mu" anlami cikar mi

July 7, 2019

ozanmo

Teknik olarak doğru olur mu emin değilim ama günlük konuşmada kullanılabilir o anlamda.

July 7, 2019

mehmet763191

Arkadaşlar güncelleme yapmayin program iyice kötülesiyor

July 16, 2019

Abdurrahma560613

Soru şeklinde nasıl yazılır

September 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.