"Everybody hears me."

Çeviri:Herkes beni duyar.

4 yıl önce

24 Yorum


kebsilli

Everybody çoğul bir kelime. Hears neden " s " alır

4 yıl önce

ozanmo
ozanmo

Everybody birden çok kişiden bahsediyor olsa da, kelime olarak tekildir. Everyone, someone, anyone, anybody, nobody... gibi.

3 yıl önce

oguzersen

herkes beni duyuyor da doğru kabul edilmeli

2 yıl önce

topaym
topaym

BENİ HERKES DUYAR' AYNI MANAYA GELMEZMİ?

4 yıl önce

Viforvendetta

evet eklenmediyse raporla

4 yıl önce

okumus1

Bu kadın ne biçim telaffuz ediyor hiçbirşey anlaşılmıyor

3 yıl önce

Ali-efe

he ya

2 yıl önce

CigdemFurat

"hear" fiili "duyuyor" olarak da cevrilir cunku -ing takisi almadigi icin simdiki zamanda da ayni kullanilir. burada genis zaman icin mi simdiki zaman icin mi kullanilmis buna dair ayirt edecek bir ifade olmadigi icin "duyuyor"u da dogru cevap olarak almaliydi. yanlış biliyorsam duzeltin lutfen

7 ay önce

imekimek

herkes beni duyar da

10 ay önce

gldwZP
gldwZP

Herkes beni duysun

8 ay önce

gldwZP
gldwZP

Herkes beni duysun olmaz mı

8 ay önce

Buket814168

Everyone hears me' den farki ne?

2 ay önce

RanaToka

herkes beni duyuyor diyor işte bal gibi. "hearing" diye kullanılmadığına göre duyuyor cevabını kabul etmeliydi.

2 yıl önce

MoonUnique

hearing kullanılsaydı duyuyor olurdu, duyuyor şimdiki zaman, duyar kullanmalısınız

2 yıl önce

RanaToka

hearing denmez işte.

2 yıl önce

MoonUnique

neden?

2 yıl önce

HilalNur12

Bazı kelimeler "ing" eki almaz. (Hear-See-love-like-know-belive gibi) Mesela "I believe you" sana inanırım demek olduğu kadar sana inanıyorum anlamınada gelir. "I am believing you" diye bir şey olmadığı gibi "everybody are hearing me" diye bir şey de yok.

2 yıl önce

Barthez77

bu aynı zamanda bir soru olarak da sorulabilir mi?

2 yıl önce

JulyRock2

Neden Everybody nin yanındaki fiile s geliyor

2 yıl önce

SiriusBlack99

Töbe de jdkotvo

1 yıl önce

TCYucelUzu

Herkes beni duyuyor olmaz mı

3 yıl önce

MoonUnique

duyuyor şimdiki zamandır

2 yıl önce

oguzersen

everbody için -ing olmaz şimdiki zamanda da hears kullanılır, duyuyor doğru kabul edilmeli

2 yıl önce

Ahmetaaliy

Herkez beni duysun olmaz cumlede herhangi bir ek belirtmemis

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.