1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Everybody hears me."

"Everybody hears me."

Çeviri:Herkes beni duyar.

August 4, 2014

15 Yorum


kebsilli

Everybody çoğul bir kelime. Hears neden " s " alır


ozanmo

Everybody birden çok kişiden bahsediyor olsa da, kelime olarak tekildir. Everyone, someone, anyone, anybody, nobody... gibi.


ozanmo

4 yıl sonra fark ettim ki bu Türkçe'de de böyle zaten :) "Herkes beni duyar." diyoruz, "herkes beni duyarlar." değil.


Bontel

sayende ben de fark ettim kralsın


muratseer

ahahhahahhahhasashjdgash


TopayBerlin

BENİ HERKES DUYAR' AYNI MANAYA GELMEZMİ?


Viforvendetta

evet eklenmediyse raporla


a_h.m.e-t

Baş harf "h"yi büyük yapmadım ve sonuna nokta koymadım diye sırf bu yüzden benimkini de kabul etmedi. Raporladım ben de hemen.

Şunu kabul etmedi yani: "herkes beni duyar"


oguzersen

herkes beni duyuyor da doğru kabul edilmeli


okumus1

Bu kadın ne biçim telaffuz ediyor hiçbirşey anlaşılmıyor


CigdemFurat

"hear" fiili "duyuyor" olarak da cevrilir cunku -ing takisi almadigi icin simdiki zamanda da ayni kullanilir. burada genis zaman icin mi simdiki zaman icin mi kullanilmis buna dair ayirt edecek bir ifade olmadigi icin "duyuyor"u da dogru cevap olarak almaliydi. yanlış biliyorsam duzeltin lutfen


Buket814168

Everyone hears me' den farki ne?


Turk298729

Bazi arkadaslar Türkçede de boyle demis ama Türkçe'de duyar deyip duyarlar yazmayiz


MahmutNedim

Everybody kelimesini görünce 'Everybody Knows' şarkısı aklıma geldi baya güzel şarkı bi dinleyin derim :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.