1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Why does he show that?"

"Why does he show that?"

Fordítás:Miért mutatja azt?

August 4, 2014

10 hozzászólás


M21-

Miért mutatja ő azt. Ez nem helyes?


Tengelic

De, szerintem ez is helyes. Jelentetted? :)


oregkvinto

megmutat miért nem jó?


Tengelic

Mert ez a mondat nem ezt jelenti. Egy kérdő mondatról van szó, tehát muszáj bele a "miért".


rodezita

Why does" she" show that? Nem fogadta el!


karak74

Ha "hang alapján beírni" volt a feladat, akkor nem fogadja el a she he cserét. Ha magyar-angol fordítás, akkor igen.


judit62

Miért mutat? Kissé ugyan magyartalan,de számos magyartalan,ám helyesnek jelölt fordítást tapasztaltam már itt,szerintem ezt el kéne fogadni. Vagy mégsem? Ha nem,akkor miért nem?


Tarnai

A mondat végén van tárgy (that).


Revand

A gyakrolathoz kiírt, helyesnek megadott válasz: Ő miért mutatja? Nem fogadja el a "Azt miért mutatja?" választ. Akkor melyik szó felesleges? Döntsék már el!


vasvariistvan

A személyes névmás a felesleges, mert azt a rag magábanfoglalja.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.