Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The men drink water."

Tłumaczenie:Ci mężczyźni piją wodę.

4 lata temu

26 komentarzy


Majorka01

A dlaczego nie man ? Jak to odrożnić?

2 lata temu

Oliwia4949_

Man a men znaczą to samo ale Man uzywa sie w l. poj. a men w l. Mn.

2 lata temu

bat400870

Można też po czasowniku the man drinks water - mężczyzna pije wodę. The men drink water - mężczyźni piją wodę Analogicznie jest ze słowem kobieta woman i kobiety women. Gdy mamy jednego człowieka man/woman w miejscu orzeczenia jest czasownik z końcówką s, a gdy wielu ludzi men/ women - czasownikowi nie dodajemy s .

2 lata temu

Scholar19

The man drinks water-l. pojedyncza a tutaj masz men czyli l. mnoga

2 lata temu

Wanessa57041

MAn = mężczyna mEn =mężczyźni

9 miesięcy temu

RafaKacprz

A jak bedzie mężczyzna pije wodę po angielsku

2 lata temu

bat400870

The man drinks water in the english way :) - tylko jak się pije wodę po angielsku hmm może z mlekiem albo o 17 hihi ciekawe

2 lata temu

Krystyna877916

The man drinks water

3 miesiące temu

przezroweo

Men drinks water

9 miesięcy temu

Julia729107

jeśli masz kilku ludzi np. dziewczyny piją mleko to będzie - Girls i tak dalej

1 rok temu

Krzysztof298643

A dlaczego man jest zla odpowiedzia. Moim zdaniem obie odp sa dobre.

1 rok temu

Wanessa57041

Ale tylko mEn jest tutaj poprawne...

9 miesięcy temu

Krzysztof298643

Ok ok juz Wiem czemu men

1 rok temu

Witold4

A nie powinno być "the men drinks water "?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie, ponieważ końcówkę -s dodajemy do czasownika w czasie teraźniejszym w 3. osobie liczby pojedynczej, a men to liczba mnoga.

4 lata temu

Julia729107

tak zgadzam się :)

1 rok temu

PrzemysawJ11

Nie. Man to mężczyzna. Men to mężczyźni.

3 lata temu

kiciakotow

Tłumaczenie: Ci mężczyźni piją wodę. XDDDDD

1 rok temu

AlicjaToka

Kto odróżnić man od men co?

1 rok temu

Wanessa57041

MAn = mężczyzna mEn =mężczyźni

9 miesięcy temu

Tomek619447

Ogólnie apka zarabista. Dzięki wielkie wszystkim za wytłumaczenie pewnych niejasności. Pzdr

4 miesiące temu

AleksyBB8

Skąd miałem wiedzieć że men to mężczyźni!!!!!!!!!?????????

1 miesiąc temu

PimBel

Napisałem " mężczyzna pije wodę "i zaliczyło!?

1 miesiąc temu

yMp64

Yes

1 rok temu

Karolabazi

Powieccie kożeni

1 rok temu

Mariusz37122

Zapraszam was do klubu siła żubra

6 miesięcy temu