A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I was eating beef on Thursday."

Fordítás:Marhahúst ettem csütörtökön.

4 éve

5 hozzászólás


Batorka

miért???

4 éve

Handsuplaci

Itt konkrétan a folyamatos múlt alakjába tekinthetünk be. Ami annyit tesz, hogy a múltban valamit elkezdtél, de az még akkor ( a múltban) nem fejeződött be -> was/were + ige + ing ragozás.

Képzeld oda a mondathoz a következő szituációt: Csütörtökön 10 órától 10:30-ig ettél egy jókora adag marhahúst valamilyen körettel :) És te azt mondod máma nekem, hogy 10:15-kor te bizony marhahúst ettél csütörtökön = ..." at 10:15 " ...."I was eating beef on Thursday".

3 éve

Gyongyike61

csütörtökön marhahúst ettem

1 éve

OktavianVa

Ennek ebben a formában semmi értelme, mert akkor használhatná ha egész csütörtökön a marhán rágódott volna, és ezt akarná kihangsúlyozni.... Itt nem erről van szó, elkefélt mondat

1 éve

ErdlyiAtti2

Van egy állandó időpont minden nap, mondjuk dél, amikor a melóhely étkezdéjében elfogyasztom a menümet. És csütörtökön marhát ettem, mert az volt a menű. Ilyesmire utal ez a mondat.

Én így érteném.

5 hónapja