1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "From July to September"

"From July to September"

Çeviri:Temmuzdan eylüle

August 4, 2014

8 Yorum


keremhan77

Temmuz ayından Eylül ayına kabul etmedi.

February 25, 2016

oLdness_07

Çünkü ay kelimesi kullanılmamış, yani month. From july month to september month dese doğru olacaktı.

December 25, 2016

gulsum512417

From ne oluyor

January 11, 2017

EmreArslan14

kesme işareti koyduk diye aaaaa

May 18, 2017

Furkan73122

Neden from var ?

June 9, 2017

sedabozkur4

July telaffuzu yanlış

November 9, 2017

incikin_

Bir sorun yok gibi görünüyor.

November 9, 2017

kamenes8166

"Temmuz'dan Eylül ayına kadar" diyorum olmuyor. Bence aynı anlama geliyor, yanlış dememesi gerek.

November 14, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.