"Are el un cal ?"

Traducere:Does he have a horse?

August 5, 2014

16 comentarii
Această discuție este blocată.


fantomitzah

Vezi discuția de aici.


Gylda10

De ce nu e has?


U_Cleopatra

Pt că e la Present Simple


mike250525

Are el un cal? Intrebarea se formeaza cu verbul to do Aici e la persoana a treia singular unde to do are forma does Does he Fiind to do deja conjugat, verbul to have ramane in forma infinitiva In final: does he have a horse?


Florin40992

De ce se pune,, does"


AdrianFlor800821

"Does have he a horse?"de ce nu se accepta ca varianta?


U_Cleopatra

De ce nu este has în loc de have?


Doina466267

De ce nu este " has" dacă e la persoana a treia?


DanGradila1

Repet!Nu stiu de ce pui varianta corecta din trei,,in partea de sus!???Am anulat o lectie pt .ca,nu am putut selecta varianta pusa de tine sus!!!Ce,i greu de inteles?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.