1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Pisicile mănâncă pâine."

"Pisicile mănâncă pâine."

Traducere:The cats eat bread.

August 5, 2014

3 comentarii


rconstantin

facem afirmații generale Exemplu: -- Dacă folosim substantivul la singular pentru a ne referi la toate elementele de acel tip, atunci folosim articolul “the”. The kangaroo is found only in Australia. = Cangurul se găsește numai în Australia. -- Dar dacă folosim substantivul la plural, atunci NU folosim articolul “the”. Kangaroos are found only in Australia. = Cangurii se găsesc numai în Australia.

In acest caz dece avem nevoie de ''the'' ?


Gondor9

Hmmmm...... bună întrebare!!


Nicoleta4713

Pisica mănânca fata

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.