1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The turtle does not read."

"The turtle does not read."

Fordítás:A teknősbéka nem ovlas.

August 5, 2014

16 hozzászólás


Cadtamas

Ovlas? Ez a lecke teli van elkepeszto hibakkal.


Bedrossian

Én már a teknős béka és teknős közötti különbség tételét sem értem, mivel a "turtle" tuttom szerint simán "teknős"...


EtaBalog

…pedig olvashatna már végre!


Unauna1

Az alacsonyabb szinteket sokan javították javaslatokkal. Itt még több bejelentenivaló akad. Sokat bosszankodom de ha belegondolok mennyi alternatívát kell bevinni az adatbázisba....?! Segítsünk lektorálni és lassan letisztul az anyag.


senorana

Na mármost olyan állat nincs,hogy teknősbéka,ezek nemhogy 2 külön faj,de még osztály is 1 és 2 még mindig nem javították az ovlast!2014.09.01. Két ekkora szarvashiba!!!!


kovaskata

Az olvas miert nem jo?


cappac

Teknős béka...


botond280015

mi az hogy ez a szar nem fogadja azt el hogy teknős? miért kell teknősbéka? ez egyre jobban felbosszant hogy nem lehet ilyen apró baromságok miatt túljutni a legegyszerűbb részeken


jenci61

a teknősbéka nem olvas.


BabJanka

helyesen: a teknősbéka nem olvas


bagoly128

Komolyan "ovlas"?


jenci61

kérem javítsák már ki ezt a hibát,már nagyon régóta így van leírva helytelenül az olvas helyett,hogy ovlas,aminek magyarul semmi értelme.köszönöm.


Katalin5246

Istenem!! Javiiiiítsák már ki azt a ny.. "ovlas2 MERTAZ OLVAS A HELYES


Katalin5246

most azt írtam, hogy "ovlas" HÍBÁSAN !ÍGY, PERSZE ELFOGADTA

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.