1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The turtles eat cheese."

"The turtles eat cheese."

Traducere:Broaștele țestoase mănâncă brânză.

August 5, 2014

20 de comentarii


daianavale7

Am o broasca testoasa drept animal de companie. I-am dat branza si n-a mancat. In concluzie: Broastele testoase nu mananca branza.


DumitruDor1

De ce nu se putea si "testoasele" in loc de broastele testoase ?


geanina88

Eu am scris ''testoasele" si mi a marcat ca fiind corect


ancalascu

Sunt singura care are un auto-corector tâmpit?


CIab2W

De când mănâncă broaștele țestoase.brânză


diana656000

Broastele tistoase nu maninca brinza


iiai

Este o afirmație care ajută...(specia să dispară). Din păcate conținutul nu este filtrat... Dacă Duolingo va afirma mâine "Broaștele țestoase mănâncă plastic" vor exista cu siguranță câțiva oameni cu suflet dispuși să le hrănească...


ursuiris

Chiar de ce nu se putea testoasele??


Antonia215671

De cand se spune si branza si cascaval?


elena252520

An gradina mea vine mereu o testoasa o sa o testez sa ma conving mananca s au nu .


BaliciRalu

Eu nam stiut ca droastele testoase mananca branza!


rebeca700

Testoasele ninja ce sa zic acelea mananca branza


BeoWulf536633

Acum de ce se folosește ''


BeoWulf536633

Acum de ce se folosește 'the' ?.. pentru că e plural..


VirginiaSt942339

TESTOASELE de ce nu ati acceptat ?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.