Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ei au vrut să îşi îmbunătăţească relaţia."

Traducere:They wanted to improve their relationship.

0
acum 4 ani

3 comentarii


NekyforLaura

Verbul " a vrea" se traduce "to want", verbul "a dori" se traduce prin "to wish". In cazul de fata in propozitia din lb. romana este folosit verbul "a vrea" deci singura varianta corecta este "They wanted to improve their relationship", insa este acceptat si varianta "They wished to improve their relationship". De ce?

6
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

În dicționar apar ambele traduceri la ambele cuvinte, deci peste tot ar trebui să fie acceptate ambele, iar prima dintre traduceri (cea care se afișează aici) să păstreze corespondența pe care ai zis-o tu.

2
Răspundeacum 4 ani

nan.emil

bai taranilor

They wished to improve their relationship.

se raduce asa

Ei au dorit să îmbunătățească relația lor.

They wished to improve their relationship. nu este raspuns corect

0
Răspundeacum 2 ani