"Kız bugün balık yemedi."

Çeviri:The girl did not eat fish today.

4 yıl önce

5 Yorum


endermaxijunior

Bu cümlenin perfect tense olması gerekmez mi? Sonuçta gün devam ediyor ve üstü kapalı bir "henüz" anlamı çıkıyor. Yoksa üstü kapalı falan demeden still ya da yet gibi kelimeleri doğrudan görmemiz mi lazım?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

present perfect de olur evet

2 yıl önce

Yigit_Karaca
Yigit_Karaca

Ben de.(^_^)

2 ay önce

AhmetPehli15

Doğru yazdığım halde yanliş oldu diyor .Ben mi yanlişi göremiyorum?

1 yıl önce

Denizdiri3

Neden girl kelimesini yanlış okuyor. Anlamıyorum ki. Dinleme alıştırmalarında ve konuşma alıştırmalarında da hiç kabul etmiyor. Oysa ki yanlış okuyan o. Dog, cat, where vb. Kelimelerde de yanlış.

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.