Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kız bugün balık yemedi."

Çeviri:The girl did not eat fish today.

4 yıl önce

7 Yorum


endermaxijunior

Bu cümlenin perfect tense olması gerekmez mi? Sonuçta gün devam ediyor ve üstü kapalı bir "henüz" anlamı çıkıyor. Yoksa üstü kapalı falan demeden still ya da yet gibi kelimeleri doğrudan görmemiz mi lazım?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

present perfect de olur evet

1 yıl önce

Yigit_Karaca
Yigit_Karaca

Ben de.(^_^)

2 hafta önce

Mustafa.40
Mustafa.40

"The girl did not eat fish in today" yazdim neden "in" yok ?

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

today yesterday gibi ifadelerle in kullanilmaz. Zaten Turkcede de "bugünde balık yemedi" demiyoruz

1 yıl önce

AhmetPehli15

Doğru yazdığım halde yanliş oldu diyor .Ben mi yanlişi göremiyorum?

10 ay önce

Denizdiri3

Neden girl kelimesini yanlış okuyor. Anlamıyorum ki. Dinleme alıştırmalarında ve konuşma alıştırmalarında da hiç kabul etmiyor. Oysa ki yanlış okuyan o. Dog, cat, where vb. Kelimelerde de yanlış.

9 ay önce