1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ce ai sub pălărie?"

"Ce ai sub pălărie?"

Traducere:What do you have under the hat?

August 5, 2014

12 comentarii


Leon_25

De ce trebuie sa pun "the" langa cuvantul palarie? In propozitie era palarie nu palaria.


fantomitzah

Din cauza prepoziției ”under”. Singura variantă corectă e cea afișată, cu substantivul articulat hotărât (”under the hat”); varianta ”under hat” este greșită.

Iar în română e invers, varianta nearticulată (”sub pălărie”) este corectă aici, în timp ce ”sub pălăria” este greșită (ar fi corectă doar dacă ar mai urma o informație gen: ”sub pălăria [mea/albă/aceasta]”).


Constantin744514

Bravo! Pai ori e scrid in engleza la singular ori articulat? Ce sa mai intelegi ca sa nu pierzi vieti? - SA AI RABDARE CU. ..


Ariana2224

Pentru ca "the" in limba englreza este articol si atunci "the hat" inseamna palaria


Maria-fra

eu tot nu am inteles cans se pune "do" intr-o propozitie interogativa ,ca vad ca uneori se pune alteori nu!


fantomitzah

Vezi discuția de aici.
Se pune pentru acele verbe care au nevoie de auxiliarul ”do”.

De exemplu verbul ”to be” (”a fi”) nu folosește auxiliarul ”do” și spui
”what are you?” = ”ce ești tu?” / ”ce sunteți voi?” (și NU ”what do you be”)
”you are not” = ”tu nu ești” / ”voi nu sunteți” (și NU ”you do not be”)

De asemena verbele modale (”can”, ”must”, ”may”, ”should” etc.) nu folosesc auxiliarul ”do”.


Stefan.35

Eu am raspuns "What you have under hat " si mi l-a dat gresit, am incercat doar...


LuleaDragos

De ce nu accepta si varianta cu "beneth"?


AgataCojoc

Eu tot nu am iteles care e importanta cuvantului ,,do''


danijack08

Eu am avut trei variante de raspund dintre care doua erau exact la fel si corecte, le-am pus pe amandoua si mi-a dat gresit dar corectandu-ma exact cum era acolo dc?


Dan.C.Lungescu

În engleză se folosește adjectivul posesiv, nu articolul hotărât: „What do you have under YOUR hat?”. Sigur, în anumite circumstanțe se poate spune și „the hat” (poate că nu e pălăria interlocutorului), dar este inadmisibil să fie considerată greșită traducerea din română cu „your hat”.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.