Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ce ai sub pălărie?"

Traducere:What do you have under the hat?

acum 4 ani

8 comentarii


Leon_25

De ce trebuie sa pun "the" langa cuvantul palarie? In propozitie era palarie nu palaria.

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Din cauza prepoziției ”under”. Singura variantă corectă e cea afișată, cu substantivul articulat hotărât (”under the hat”); varianta ”under hat” este greșită.

Iar în română e invers, varianta nearticulată (”sub pălărie”) este corectă aici, în timp ce ”sub pălăria” este greșită (ar fi corectă doar dacă ar mai urma o informație gen: ”sub pălăria [mea/albă/aceasta]”).

acum 3 ani

Ariana2224

Pentru ca "the" in limba englreza este articol si atunci "the hat" inseamna palaria

acum 3 ani

Maria-fra

eu tot nu am inteles cans se pune "do" intr-o propozitie interogativa ,ca vad ca uneori se pune alteori nu!

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi discuția de aici.
Se pune pentru acele verbe care au nevoie de auxiliarul ”do”.

De exemplu verbul ”to be” (”a fi”) nu folosește auxiliarul ”do” și spui
”what are you?” = ”ce ești tu?” / ”ce sunteți voi?” (și NU ”what do you be”)
”you are not” = ”tu nu ești” / ”voi nu sunteți” (și NU ”you do not be”)

De asemena verbele modale (”can”, ”must”, ”may”, ”should” etc.) nu folosesc auxiliarul ”do”.

acum 4 ani

Stefan.35

Eu am raspuns "What you have under hat " si mi l-a dat gresit, am incercat doar...

acum 3 ani

LuleaDragos

De ce nu accepta si varianta cu "beneth"?

acum 3 ani

danijack08

Eu am avut trei variante de raspund dintre care doua erau exact la fel si corecte, le-am pus pe amandoua si mi-a dat gresit dar corectandu-ma exact cum era acolo dc?

acum 3 ani