Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She did not answer."

Çeviri:O cevap vermedi.

0
4 yıl önce

5 Yorum


kemal.c.ta

Yanıtlamak ve cevap vermek eş anlamlı kelimeler

1
Cevap ver4 yıl önce

erdemgon

Bu uygulamanin yöneticisine şunu sormak istiyorum bazi bölümlerin altında başka hakkin kalmadi yazıyor bunu nasıl kaldırabiliriz lütfen com güzel dewam ediyorduk bir seymi satin almamız gerekiyor

0
Cevap ver3 yıl önce

ozlena

An answer olmasi gerekmez miydi

0
Cevap ver3 yıl önce

NedaSuedaSahin

Answer hem fiildir hem isim . Water gibi . Water isim olarak su demek ama fiil olarak sulamak demek . Answer da onun gibi . Answer hem isim olarak cevap demek ama fiil olarak ta cevaplamak demek . Senin dedigin gibi isim olarak kullanmak icin she didn't give an answer veya she didn't have an answer demeliydik . Burda asil fiil yok bu sebeple hem isim hem fiil olan kelimelere bakmaliydik . Burdaki kelime de answer . Bundan dolayi answer burda fiildir

Umarim yardım edebilmişimdir iyi dersler :D

1
Cevap ver3 hafta önce

desidero

"an answer " olunca "bir cevap" vermedi oluyor galiba

0
Cevap ver3 yıl önce