"She did not answer."

Çeviri:O cevap vermedi.

4 yıl önce

5 Yorum


kemal.c.ta

Yanıtlamak ve cevap vermek eş anlamlı kelimeler

4 yıl önce

erdemgon

Bu uygulamanin yöneticisine şunu sormak istiyorum bazi bölümlerin altında başka hakkin kalmadi yazıyor bunu nasıl kaldırabiliriz lütfen com güzel dewam ediyorduk bir seymi satin almamız gerekiyor

4 yıl önce

ozlena

An answer olmasi gerekmez miydi

3 yıl önce

NedaSuedaSahin

Answer hem fiildir hem isim . Water gibi . Water isim olarak su demek ama fiil olarak sulamak demek . Answer da onun gibi . Answer hem isim olarak cevap demek ama fiil olarak ta cevaplamak demek . Senin dedigin gibi isim olarak kullanmak icin she didn't give an answer veya she didn't have an answer demeliydik . Burda asil fiil yok bu sebeple hem isim hem fiil olan kelimelere bakmaliydik . Burdaki kelime de answer . Bundan dolayi answer burda fiildir

Umarim yardım edebilmişimdir iyi dersler :D

4 ay önce

desidero

"an answer " olunca "bir cevap" vermedi oluyor galiba

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.