"Adamlar ekmek yerler."

Çeviri:Men eat bread.

4 yıl önce

25 Yorum


chakmalife4

Kusura bakmayin inglzcm sifir tamemen matiksal soruyorum yerler derken cogul var oznede cogul eki var fiilde neden yok acaba

4 yıl önce

Viforvendetta

fiile çoğul eki gelmez
geniş zamanda. he,she,it gelince fiile 's' takısı koyuyoruz çoğul anlamı katmaz hiçbir anlamı yok.
sadece kural.

türkçede çoğul özne olduğunda insanlar için hem yer hem yerler kullanabiliriz
"they eat bread" = onlar ekmek yer/yerler
"men eat bread" = adamlar ekmek yer/yerler

ama insan harici sadece "yer" kullanılır.
"the dogs eat bread = köpekler ekmek yer

4 yıl önce

Sargll

Tesekkur ederiz

2 ay önce

zaynep

the mans eat bread' deki hata ne ?

4 yıl önce

Abdullah710281

Adam/erkek =Man Erkekler/Adamlar =Men

1 ay önce

fiyza.ing

ayn ya :Dd

3 yıl önce

Devrim325067

"Man" sözcüğünün çoğul hali mans değil, men. Ama şu da var ki ben "The men eats bread." yazdım yine de kabul etmedi.

8 ay önce

BaharTanem1

Men eat bread demeliydiniz

2 hafta önce

BaharTanem1

mans yanlış kelime man in çoğulu men dir a yerine E gelmeli

2 hafta önce

handenur98

Cümlede apple yazarken başına an getirdik ama neden bread yazarken a getirmedik

4 yıl önce

ingiliz_penguen

bildiğim kadarıyla apple baş harfi=a=sesli harf = an ama bread baş harfi=b=sessiz harf=a :D

2 yıl önce

AmineNursah

An apple bir elma demektir fakat burda bir ekmek demedigi icin basina a geturmedik

3 ay önce

erates

The men tek kişi olmuyormu

4 yıl önce

Berfum_elif

Men çoğul Man tekil

4 yıl önce

Mrs.Eminem

Men ve man arasındaki fark ne?

4 yıl önce

CLASHROYAL633030

Men erkekler demek man erkek demek

1 yıl önce

Fatos963508

"Men" Adamlar,"man" adam demek. Arasındaki fark ise "Men" çoğulda

8 ay önce

CLASHROYAL633030

Ben ingilizceyi bildiğim için koladı

1 yıl önce

Hakan972426

Sen hele bir turkce yazmayi öğren koladı :))))

6 ay önce

mehmet353085

the mans eat bread

11 ay önce

Fatihiek13

Men adamlar man adam anlaminda

11 ay önce

ceyda182372

The men yazıyodu diğerlerinde peki şimdi neden the koymadık

5 ay önce

emirhan3878

çünkü men çoğul bir özne olduğu için herhangi bir şeyi belirtmiyoruz o sebeple the kullanmayız the man olsa doğru ama the men olmaz

4 ay önce

hilalhilall

The men niye yanlis anlamadim . The neye gore geliyor men veya women in basina ?

3 ay önce

Harun42

Adamlar kelimesinde cogul eki oldugunu cumle icinde nasil anlasiliyor. Men eat bread adam ekmek yer anlamina gelmiyormu.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.