Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Caii beau apă."

Traducere:The horses drink water.

0
acum 4 ani

10 comentarii


EduardBurl

Caii e articulat si spune ca e corect si varianta fara "the

6
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi discuția de aici, explicația este aceeași.

0
Răspundeacum 4 ani

duceacc

Din nou aceesi problema! Caii este acordat deci trebuie the...ce e cu voi...aveti o aplicatie cu multe greseli.

2
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu este nicio greșeală, citește explicația oferită la link și te vei lămuri.
Din nou, nu are nicio legătură cu ”acordul”, ăla se referă la altceva. Poate vrei să spui ”articulat”.

1
Răspundeacum 3 ani

BuciurcaMaria

horses=caii horse=cai

2
Răspundeacum 1 an

verolga

Eu am pus si cu"the "si fara"the"si mi-a spus ca e corect

1
Răspundeacum 3 ani

GeorgiAnaP696814

Cand se pune " drink" si cand se pune " drinks"

0
Răspundeacum 1 an

sabina784752

Cand e la persoana a iii-a

0
Răspundecu 8 luni în urmă

sabina784752

Drinks cu s la sfarsit se pune la persoana a iii-a singular he speaks she drinks

0
Răspundecu 8 luni în urmă

DumitriuAl4

Drinks se pune la persoana a treia iar drink se pune la celelalte

0
Răspundecu 6 luni în urmă