Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Caii beau apă."

Traducere:The horses drink water.

acum 4 ani

10 comentarii


EduardBurl

Caii e articulat si spune ca e corect si varianta fara "the

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi discuția de aici, explicația este aceeași.

acum 4 ani

duceacc

Din nou aceesi problema! Caii este acordat deci trebuie the...ce e cu voi...aveti o aplicatie cu multe greseli.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu este nicio greșeală, citește explicația oferită la link și te vei lămuri.
Din nou, nu are nicio legătură cu ”acordul”, ăla se referă la altceva. Poate vrei să spui ”articulat”.

acum 4 ani

verolga

Eu am pus si cu"the "si fara"the"si mi-a spus ca e corect

acum 3 ani

BuciurcaMaria

horses=caii horse=cai

acum 1 an

GeorgiAnaP696814

Cand se pune " drink" si cand se pune " drinks"

acum 1 an

sabina784752

Cand e la persoana a iii-a

cu 9 luni în urmă

sabina784752

Drinks cu s la sfarsit se pune la persoana a iii-a singular he speaks she drinks

cu 9 luni în urmă

DumitriuAl4

Drinks se pune la persoana a treia iar drink se pune la celelalte

cu 7 luni în urmă