Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I had walked to your house every day."

Μετάφραση:Εγώ είχα περπατήσει έως το σπίτι σου κάθε μέρα.

πριν από 4 χρόνια

7 σχόλια


kavilian

Μήπως "I walked to your house every day"?

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

Όχι, γιατί walked = περπάτησα , που είναι άλλος χρόνος (αόριστος) ή simple past tense στα Αγγλικά.

πριν από 4 χρόνια

kavilian

"walked"=περπατούσα, όχι ως ολοκληρωμένη πράξη στο παρελθόν, άλλα ως συνήθεια στο παρελθόν όπως και με το "used to" (μιας και υπάρχει η φράση "every day" στην πρόταση). Νομίζω ότι ο Simple Past έχει και αυτή τη χρήση.

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

Γιατί να βάλουμε simple past, αφού προφανώς εδώ έχουμε υπερσυντέλικο (past perfect); Όλη η ενότητα με τέτοια παραδείγματα δεν είναι;

πριν από 4 χρόνια

kavilian

Δεν ξέρω εάν εμφανίζεται στην ενότητα του υπερσυντέλικου, εγώ συνάντησα την πρόταση στην "ενίσχυση γνώσεων". Όπως έχει συνταχθεί η πρόταση, πάντως, πιστεύω πως δεν είναι σωστή, δεν βγάζει νόημα: "είχα περπατήσει ως το σπίτι σου κάθε μέρα"; Το πρόβλημα το δημιουργεί, κατά τη γνώμη μου, το "every day". Εάν σκοπός της άσκησης ήταν να γραφεί η πρόταση σε υπερσυντέλικο (Past Perfect), τότε θα πρέπει να απαλειφθεί το "every day" και το υπόλοιπο να μείνει ως έχει. Σε διαφορετική περίπτωση το ρήμα θα πρέπει να μπει σε αόριστο (Simple Past).

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

Κάντε παρακαλώ αναφορά κατευθείαν μέσα από την πρόταση. Πιο εύκολα θα το δει έτσι ένας από τους Moderators που έχουν δικαίωμα προσθήκης / τροποποίησης προτάσεων.

πριν από 4 χρόνια

Chris11_2003

Δικιο εχεις γιατι το every day δηλωνει ρουτινα και επρεπε να πηγαινε past simple η να ειχε κατι αλλο στη θεση του every day καθως δεν ειναι φραση του past perfect

πριν από 3 χρόνια