"Adamlar yerler."

Çeviri:The men eat.

4 yıl önce

41 Yorum


bahar156233

Mans olmasi gerekmiyor muydu??

2 yıl önce

FurkanSarm1

Man adam Men adamlar demek.

7 ay önce

aktas678080

Hayır. Man çoğulu men dir

4 hafta önce

apkteam44

man - adam men - adamlar woman- kadın women - kadınlar düzensiz çoğullardır s almazlar

2 yıl önce

AsudeAslan

Yani mans olması lazìm

2 yıl önce

EnesAras

Man tekilde adam Men çoğulda adamlar demek

2 yıl önce

gulceus35

?

2 yıl önce

SinemKayaa

Mans olması lazım deilmi

2 yıl önce

MikayilDog

eat yerine eats yazdim kabul etmedi mizikci

1 yıl önce

Crysttalear

Eats yaptim ya la

1 yıl önce

DuyguCebec1

Ben the mans eat dedim mans yerine guys gelmesi gerekiyomus cok sacma

1 yıl önce

LYAS151125

Aynen

1 yıl önce

ebnem230617

Eats olması gerek.

9 ay önce

Nergis176851

Guys çocuklar demek değil mi ? Çocuk derken küçük çocuk değil mesela bizim çocuklarla maça gidicem derkenki gibi

6 ay önce

merve395739

Niye the men niye the geliyor

3 ay önce

buketenes

Guys ne ya adamlar diyo men olmicak mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

men olacak, guys da bir altenatif, o da adamlar demek. zaten yukarida da men yaziyor. "mens" yazdiysaniz "guys" altenratifini görmüs olmaniz muhtemel

4 yıl önce

Meralahin

Ya çoğul olduğu halde neden the men are eat kabul etmedi are kullanmamiz gerekiyordu neden kabul etmedi lütfen yardimci olun?????????????

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

am/is/are sadece isim cümlelerinde kullanilir (I am a man, they are men, gibi). Genis zamanda fiilin yanina am/is/are gelmez. (Simdiki zamanda gelir ama orada fiile de -ing gelir, the men are eating)

4 yıl önce

lgn284873

Eat değil eats olmali bide men digil mens olmali

2 yıl önce

lovedearlp_

man adam men adamlar demek (diğer kelimeler gibi mans olmuyor men olarak değişiyor kelime) ve çoğul olduğu için eats değil eat olmalı

8 ay önce

mobiloyunc13

Ayn

1 yıl önce

Nergis176851

Man adam, men adamlar demek. Yani mens zaten olmaz yanlış. Ve doğal olarak çoğul olduğu için eats değil eat olacak.

6 ay önce

ElifTKN0

düzensiz çoğul kelimelerden olduğu için man (adam) men (adamlar) oluyor yani men=they biz sadece he she it de s takısı kullanırız bu yüzden eats olmamalı gerek yok

4 ay önce

alitrali2

adamlar yapmislar mans yaziyom man diyobe

2 yıl önce

papatya471373

Hayır mans değil

2 yıl önce

Bhalis

Yaktım Beyni :)

2 yıl önce

elcinsangufan

Fiiller İngilizcede başa gelmiyomuydu ya??

2 yıl önce

ZeynepDuma14

Mans and eats olmalı

2 yıl önce

YunusEmreK699859

Aynen

1 yıl önce

deniz21a

mans olması gerekmiyormu ?

1 yıl önce

ilginyy

'Mans' yazanların kafalarından istiyorum.

1 yıl önce

zlemgle

The men are eat yaptım ya

1 yıl önce

SerapBatur

Off bir canım kaldı

1 yıl önce

ecyavuz

Men eats olması gerrkmiyor muydu?

4 yıl önce

bianili

man - tekil yani adam men - irregular yani düzensiz çoğul oluyor. mans olmaz men olur.bu yüzden fiile geniş zaman takısı-s gelmez. çünkü çoğul. man olsaydı man eats olurdu.

3 yıl önce

Mlktsk

Dogrusu nedir bi türlü bulamdm

2 yıl önce

SalihAkdem

" s " takisi neden gelmiyor

3 yıl önce

AylinM2

eats olmali diyilmi ya neden eat

3 yıl önce

M.Kagan

S ler lar demek

2 yıl önce

nurselin20

Hskwk

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.