"A nemzetközi orvosok"

Fordítás:The international doctors

4 éve

2 hozzászólás


PterTth2
PterTth2

Egy orvos nem lehet nemzetközi. Egy orvoskongresszus pl. ahol sok különböző nemzetből származó ember vesz részt az lehet, de a szegény orvos egyedül vajon hogy lesz nemzetközi. Azt hiszem, hogy nem értik a készítők a szó jelentését: nemzetközi=nemzetek közötti. A googleben angolul sem találtam előfordulást, csak The International Doctors Union, the International Doctors Training Programme, és hasonlók formájában. Törölni kellene ezt a kifejezést, mert semmi értelme.

4 éve

MartonGeza

Hallottál már a "Doctors without borders" szervezetről? Hát ők azok!

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.