"O profesyonel görünüyor muydu?"

Çeviri:Did it look professional?

August 5, 2014

7 Yorum


e.fiski

"did she look like professional" desek olur mu? türkçesinde bir fark yok gibi görünüyor. "profesyonel gibi görünüyor muydu - profesyonel görünüyor muydu"...

August 5, 2014

Selcen_Ozturk

burada like kullanmak icin like'tan sonra gelen seyin tek bir sifat degil bir isim ya da tamlama olmasi gerekir. yani bu cumlede olmaz.

örnegin:

  • did she look beautiful?
  • did she look like a beautiful woman?
  • did she look like a woman?
August 5, 2014

e.fiski

hmm anladım. burada kullanamazmışız. "did she look like a professional woman" diyeydik oluyormuş anladığım kadarıyla. thank you

August 6, 2014

adnan.25

Appear olmazmi

November 27, 2014

epack1807

Appear daha çok birden karşısına çıkmak anlamında kullanılır o yüzden olmaz

June 8, 2018

alican.dem

Cumlenin was la yapilmasi gerekmiyor mu ? Past cont gibi sanki

September 16, 2014

OnurKara3

Gorunmek bir fiil oldugu icin was olmaz... sadece isim cumlelerinde kullanabilirsin...

November 8, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.