"O profesyonel görünüyor muydu?"

Çeviri:Did it look professional?

4 yıl önce

8 Yorum


adnan.25

Appear olmazmi

4 yıl önce

epack1807
epack1807

Appear daha çok birden karşısına çıkmak anlamında kullanılır o yüzden olmaz

6 ay önce

alican.dem

Cumlenin was la yapilmasi gerekmiyor mu ? Past cont gibi sanki

4 yıl önce

OnurKara3

Gorunmek bir fiil oldugu icin was olmaz... sadece isim cumlelerinde kullanabilirsin...

4 yıl önce

ang2n1g

'she was looking at me' burada bakmak fiil değil mi? Bilmediginiz konularda yorum yapmazsaniz, insanlari yanlis bilgilendirmemiş olursunuz.

3 yıl önce

e.fiski

"did she look like professional" desek olur mu? türkçesinde bir fark yok gibi görünüyor. "profesyonel gibi görünüyor muydu - profesyonel görünüyor muydu"...

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada like kullanmak icin like'tan sonra gelen seyin tek bir sifat degil bir isim ya da tamlama olmasi gerekir. yani bu cumlede olmaz.

örnegin:

  • did she look beautiful?
  • did she look like a beautiful woman?
  • did she look like a woman?
4 yıl önce

e.fiski

hmm anladım. burada kullanamazmışız. "did she look like a professional woman" diyeydik oluyormuş anladığım kadarıyla. thank you

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.