A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A hit erőt ad."

Fordítás:Faith gives power.

4 éve

7 hozzászólás


MargitCsS

Honnan veszi, hogy nekem. Ez egy általánosító kijelentés.

2 éve

imre.attil

Direkt írtam creed et gondoltam nem fogadja el :D De az is hit szóval javítani ! :D

3 éve

vvsey
vvsey

A creed az inkább hitvallás.

2 éve

ljerror

Hm... a power-t az előbb mint hatalom fogadta el.

4 éve

szabob74

power fn, hatalom, de power (to do sth) hatalom, hatáskör stb. Még más hasonló jelentése van a szótár szerint.

1 éve

dalmika82

the faith is power for me. Miért nem jó így?????

2 éve

szabob74

Szerintem nem azt jelenti, ami a kérdés, csak hasonló. ( talán ezt jelenti: A hit hatalom nekem)

1 éve