1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Merele sunt roșii sau verzi."

"Merele sunt roșii sau verzi."

Traducere:Apples are red or green.

August 5, 2014

13 comentarii


Briela67

de ce raspunsul meu este gresit daca am articulat merele, the apples


Zina777

substantivul "mar" in aceasta propozitie este articulat. De ce nu e corect daca zic "The apples.. " ? Multumesc anticipat!


fantomitzah

Sunt acceptate ambele variante, cu și fără ”the” (vezi discuția de aici, e valabil același argument).

Am văzut că există un raport (probabil al tău), nu știu de ce ți-a respins răspunsul deși era în lista de soluții, uneori se mai întâmplă asta din cauze tehnice.


caririri20

Eu ma gandesc... Daca propoziția asta nu este o întrebare... Au gresit cei de la Duo?..


LeonteElen3

Da, gresesc frecvent cei de la Duo!


iulianbujor

V-as ruga sa ne spuneti daca exista o regula in gramatica limbii engleze cand un substantiv in engleza se scrie nearticulat (fara ,,the”), dar in romana se traduce articulat.


sandupavel64

nici mie nu mi-a acceptat the apples


EugeniaIli

Merele e articulat in romana... in engleza nu ar trebui sa fie the apples?...


byndiy

S-ar putea sa fie asta raspunsul: apples are red or green este o afirmatie general valabila. Pe cand "the apples" face referire la unele specific anume . The apples ..Those ❔❓


TomaFenes

Lipsește " the,"


q0XOoid7

Chiar daca e corect fara "the", la fel de corect e cu "the". Parerea mea e ca trebuia sa fie acceptate ambele forme.


AlexandraA594943

De ce este greșit "the apples"=merele??


mauro20151

Domnilor de Duo, greșiți frecvent!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.