"What do we offer?"

Fordítás:Mit kínálunk?

August 5, 2014

18 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


TortaSajt

Esküszöm azt mondja "What do you we offer" Csak ha lassan hallgatom akkor nem mondja a you szót :)


tien761

Egyetértek! :)


johalasz46

Vát tu di áför-t mond ! - 2020.04.


Sztankay54

Mit tudunk felajánlani? Mi az ördögért nem jó? Más helyeken mindíg a "felajánlást"forszírozza.


Harga

Valami ilyesmi lenne: "What can we offer?"


Karsa5

Mert az "What we can offer"=Mit tudunk felajánlani.


Karsa5

Még pontosabban: "What we can offer you"


evairenpinter

Egy lágy 'dju' hallatszik a 'du' a segédige kimondásakor, valamint a "we" névmás kezdőhangzójára is gondolhatunk. - Innen jöhetnek a félrehallások. Meg kell tanulnunk ezt a másfajta zenéjű nyelvet. Nem könnyebb ez sem, mint a mi ö, ő, ü, ű hangzónkat kiejtésében megtanulni.


FerencnLak

What do you offer ezt lehet érteni


SztanaAnna

Mit tudunk ajánlani? Ez így nem helyes?


hb433

ha "ajanlani"-val mondod, akkor kell a "to" az "offer" ele, de peldaul egyalaku segedigenel, mint a "can", mar nem kell:

http://lingua.angol.hu/klm/146.HTM

de hogy most, melyik a jobb szorend? az elso talan gyakoribb:

"what we can offer?" http://www.google.com/m?q=%22what%20we%20can%20offer?%22&client=ms-opera-mobile&channel=new

"what can we offer? http://www.google.com/search?q=%22what+can+we+offer%3F%22&client=ms-opera-mobile&channel=new


Karsa5

Nincs benne a tudunk.


csababacsi

Mit javasolunk? az sem jó, pedig szerintem de


AkosSz.

Lehet szerinted igen, de ha felütsz egy szótárt akkor látod, hogy nem. A javaslat = "suggest", a kínálat vagy ajánlat = "offer". A kettő nem ugyanaz. A kínálat az egy teljes halmaz amivel rendelkezünk (pl.: teljes árukészlet) ezzel szemben a javaslat az egy szűkebb réteg a teljes kínálaton belül, de akár a kínálaton kívül is (A Te esetedben ezt javasoljuk, de mi nem forgalmazzuk).


TortaSajt

Nagyon szépen kérem azt a szemelyt aki összeállítja a hanganyagot, hogy a "what do we offer" mondat elmondásakor legyen kedves a "what" es a "do" szavak közül hagyja ki a "you" szót mert többszöri meghallgatás után is ott van!


Denizfru

Ő (ők) ezt a fórumot nem olvassák (vagy csak nagyon-nagyon ritkán). E-mail esetleg.


SzabErzsbe13

Torta Sajtnak igaza van, ez az automatikus dujuzás fura... Ha pedig kérdezik a véleményünket jó lenne ha kivítanák, köszi.


Judo940075

A szótárban benne van a felajalni is,ki akartam próbálni mert igy is értelmes a mondat,de nem fogadta el

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.