1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Sunt broaște țestoase."

"Sunt broaște țestoase."

Traducere:They are turtles.

August 5, 2014

20 de comentarii


LudmilaPan8

Sunt broaște țestoase- It is a turtles Ei sunt broaște țestoase- They are turtles


adriandip

it is turtles - nu este buna si aceasta varianta ?


fantomitzah

Nu, pentru că trebuie să ai acord în număr.
Singular: ”It is a turtle.” = ”Este o broască țestoasă.” (persoana a treia singular)
Plural: ”They are turtles.” = ”Sunt broaște țestoase.” (persoana a treia plural)


adriandip

Da ai perfecta dreptate ! Thanks for help !! Treaba buna cu site-ul asta , chiar este util !


liviu.mitrica

de ce nu merge THERE ARE TURTLES, in sensul de sunt=exista???


LudmilaPan8

Pentru că "există" și "sunt" nu este aceiași. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


Edy_2021

Am tri rînduri di creier


Carmen956174

Asa am scris si eu, There are turtles, adica sunt


Cristiano797701

Sa lingeți ❤❤❤❤❤


Gimini4

Daca scriai asta in engleza!?erai tare.Asa.....linge blidele!(lick the plates).


Gimini4

La 31 de coroane ale tale ....cauta-ti alt loc de emanatii nerusinate.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.