"Femeie"

Traducere:Woman

August 5, 2014

19 comentarii
Această discuție este blocată.


AlexandraN196

Nu... varianta corecta e woman la singular si women la plural.


Pati-11

Nu se pune "the" pentru ca nu este articulat hotarat. Nu se pune "a/an" pentru ca nu este articulat nehotarat ( o/un ). Este la forma de dictionar.


Andrei846042

Femeie=woman femei=women


DAVIDRhodan7

Wo-man parcă ar fi o Bărbătoaie.


LaviniaGra6

It is very easy! Thank you Duo!


florina30414

Cum pot trece mai departe la alt nivel.Va rog sa-mi spuneti!


DAVIDRhodan7

Termină și începe înc-o dată.


tom_nook11

Intră în codul meu de club ACZ2UM


instagram2219

Pe bune e prea simplu ce comentați atâta......


MargineanM12

De ce nu spune "Tradu cuvantul"ci spune "Tradu propozitia"?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.