1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am a professional."

"I am a professional."

Çeviri:Ben bir profesyonelim.

August 5, 2014

21 Yorum


-rumeysa-

Ben bir profesyonelimdir olmaz mı


-rumeysa-

Ama kabul etmedi


Selcen_Ozturk

oldukca az kullanilan ve tuhaf bir alternatif oldugundan eklenmemis olmasi normal. sen yine de karsina alternatifler ciktiginda rapor et tusuna bas


Aemirs17

"I am a professional." Çeviri:Ben bir profesyonelim.

ben de kabul etti


GldenMutlu1

En yukarıda doğrusu ve anlamı yazıyor. Yazmana gerek yoktu


Ekinn_402

Evet öyle olması lazım? Ben bide yanlış yaptım bir yazısına bastım da kabuletmedi tabi ben kotrol et dedim ama yanlış demeyince şaşrıdım


Ekinn_402

Ne ballıyım be


zeynepbguler

aklıma leon geldi ya:)


birbukalemun

Adlaşmış sıfatta a/an kullanılıyor muydu ki? Mesela i am beautiful gibi. Çünkü bir linkinizde böyle bir örnek gördüğümü hatırlıyorum.


Efezcan3

yav heee heeeee


incikin_

"Professional" isim haliyle kullanıldığı için başına "a" (=bir) almış. Sıfat olarak kullanılırsa "a" almıyor.

I am professional.(=Ben profesyonelim.)

I'm A professional (=Ben BİR profesyonelim.)

I'm A professional football player. (=Ben profesyonel BİR futbolcuyum/futbol oyuncusuyum.)


azize147600

Ben bir proyum dedim olmadi


Akif__

"Ben bir proyum" cümlesini Türkçe de kullanamazsın.


HaydarBarr

Profesy''Ö''nel olması gerekmiyor mu?


ahmeterim4

Aynisini yazdim kabul etmiyor


Ali522032

Bende ayni weyi yazmiwimm


x_n_018

Lan bitane s ve y ni iki kere yazdim yaaaaaaaaaaaaaa


hasantalhaarslan

Ben bir profesyonelim yazdım kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.