Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am a professional."

Çeviri:Ben bir profesyonelim.

4 yıl önce

23 Yorum


-rumeysa-

Ben bir profesyonelimdir olmaz mı

4 yıl önce

Viforvendetta

olur

4 yıl önce

-rumeysa-

Ama kabul etmedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

oldukca az kullanilan ve tuhaf bir alternatif oldugundan eklenmemis olmasi normal. sen yine de karsina alternatifler ciktiginda rapor et tusuna bas

4 yıl önce

Aemirs17

"I am a professional." Çeviri:Ben bir profesyonelim.

ben de kabul etti

2 yıl önce

imanaz1

Farkı yok.

2 yıl önce

birbukalemun

Adlaşmış sıfatta a/an kullanılıyor muydu ki? Mesela i am beautiful gibi. Çünkü bir linkinizde böyle bir örnek gördüğümü hatırlıyorum.

3 yıl önce

zeynepbguler

aklıma leon geldi ya:)

3 yıl önce

Hilal389263

Of

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Professional" isim haliyle kullanıldığı için başına "a" (=bir) almış. Sıfat olarak kullanılırsa "a" almıyor.

I am professional.(=Ben profesyonelim.)

I'm A professional (=Ben BİR profesyonelim.)

I'm A professional football player. (=Ben profesyonel BİR futbolcuyum/futbol oyuncusuyum.)

2 yıl önce

zizey
zizey

"Profesyonelim ben" neden kabul edilmyor?

3 yıl önce

Aemirs17

Biraz devrik cümle olmuş. :(

2 yıl önce

ehilkuiks

Yazım hatasindandir

3 yıl önce

MustafaEvl

"Ben bir uzmanım" cümlesi de doğru cevaplar arasına eklenmeli

3 yıl önce

imanaz1

Uzman, profesör! Aynı şey mi ki, hayır!

2 yıl önce

WhyS0Serious

Expert uzman diye biliyorum aynı anlama geliyor ama galiba

3 yıl önce

imanaz1

Havalara bak!!!!

2 yıl önce

imanaz1

Size demedim.

2 yıl önce

dilege1

Ben de

2 yıl önce

Efezcan3

bence sen salaksın

1 yıl önce

azize147600

Banami dedin

10 ay önce

Efezcan3

yav heee heeeee

1 yıl önce

azize147600

Ben bir proyum dedim olmadi

10 ay önce